Verjemite nam na besedo, ford focus ostaja pravi cestni športnik, ki za zmerno ceno ponuja zelo veliko, tudi vsakdanjo uporabnost.
PLUSI, MINUSI
|
|
Plus: Videz, motor, zvok, lega na cesti, vzmetenje, vodljivost, zmogljivosti, oprema, cena. Minus: Zatikata se sedežni mehanizem in rajdni krog. |
Sedi se zelo športno, a vseeno ne prenizko, sedeži veljajo za trše, a ne toliko, da bi bili neudobni, z dinamičnim in športnim podvozjem pa gre za zelo dober kompromis med športnostjo in udobjem. To mu štejemo tudi najbolj v prid, saj lahko motor povprečnemu vozniku služi kot udoben potovalni avtomobil, res pa je, da to ni njegovo poslanstvo. Ergonomija in kakovost izdelave delujeta še odtenek bolje kot prej, opreme pa je več kot dovolj (in večinoma več kot pri tekmecih).
Še vedno Volvovo srce
V nosu še vedno kraljuje Volvov dvoinpollitrski petvaljnik, ki mu do zaleta pomaga turbinski polnilnik. Motor preseneča s prožnostjo, tudi pri zelo nizkih vrtljajih, po zvoku pa mu v tem razredu težko kdo parira. Še vedno prednjači tudi pri legi na cesti, vodljivosti in zmogljivostih ter navsezadnje pri ceni, ki je ostala zmerna. Ukrotili so tudi porabo.