Avto
15 ogledov

Poliranje diamanta do visokega sijaja

Sportback, ki bo predstavljal 70 odstotkov celotne prodaje lancerjev, je kombili
1/37
Žurnal24 main
Lancer ima bogato tradicijo in je za znamko z diamantom na motorni maski izjemnega pomena.

Lancer sportback pomeni nadaljevanje te "športno navdahnjene tradicije", pomeni pa petvratno kombilimuzino, ki se razen malenkosti od svojega limuzinskega brata ne razlikuje do B-stebrička, za tem streha sicer podobno pada proti zadku, le da ima sportback tu dodan klinast zadek in peta prtljažna vrata. Sportback deluje športno, ima še bolj športno motorno masko, poudarjeno s kromom, proizvajalec pa omenja podobnost z lovskimi letali in morskimi psi. Bočna silhueta je na moč podobna tisti pri limuzini, športna pragova sta ravno to, športna, platišča pa merijo od 16 do 18 palcev. Zadek je zelo položno in visoko odrezan, kar omejuje preglednost nad dogajanjem zadaj.



Notranjost bo tistim, ki so že sedeli v limuzini, poznana, saj sta si skoraj do potankosti podobni. Sedeži so že v osnovi športno profilirani, pri najbogatejšem paketu so odeti v voljno usnje. V osnovi dobite že vso potrebno varnostno opremo vključno s sistemom ESC in kolensko varnostno zračno blazino. Sportback je tako varen avtomobil, proizvajalec pa na varnostnih testih ne pričakuje manj kot pet zvezdic. Sredinska konzola in merilniki so preprosti, odvečnih stikal in podobnega ni. Osrednji del sredinske konzole predstavlja avdionaprava, pod katero se je pri najbogatejših paketih intense in instyle podpisal Rockford Fosgate z močjo 650 W in devetimi zvočniki. Paket instyle prinaša še navigacijski sistem z barvnim zaslonom na dotik in 40 GB trdim diskom, preko katerega upravljate tudi prej omenjeni sistem. Kar se tiče prostora, je tega dovolj tako spredaj kot zadaj, nekaj pomislekov smo v preteklosti imeli le glede končne obdelave, upajmo, da so to bili le porodni krči. Prtljažnik je povprečen po velikosti in obdelavi, proizvajalec poudarja otročje lahek sistem podiranja zadnjih sedežev, ki nato s prtljažnim dnom tvorijo ravno dno. Voznikov volan je še vedno nastavljiv zgolj po višini, a vozniku idealnega položaja vseeno ne bo težko najti.



Motorno paleto sestavljata dva motorja, znana že iz limuzine, po eden na vsaki strani. Osnoven je bencinski 1,8 MIVEC, ki zmore 105 kW ali 143 KM. V pomoč mu je pet- stopenjski ročni menjalnik, proti doplačilu je na voljo samodejni CVT s prestavljanjem na volanu ali prestavni ročici. V povprečju se zadovolji s 7,9 oziroma osmimi litri 95-oktanskega bencina. Drugi motor je stari znanec, in sicer gre za 2,0-litrski dizel, ki razvije 103 kW ali 140 KM in 310 Nm navora pri 1750 vrtljajev. Motor je delo Volkswagnovih inženirjev, žal pa ima še vedno sistem vbrizgavanja po tlačilka-šoba. To pomeni odtenek glasnejše in bolj nemirno delovanje, je pa motor varčen, saj potrebuje v povprečju 6,2 litra plinskega olja.

Opremski paketi so štirje, in sicer inform, invite, instyle in intense. Kot rečeno so že v osnovi dovolj bogati. Cene se začnejo pri 18.490 evrih, kolikor stane osnovno opremljeni sportback z bencinskim motorjem. Je pa cena izenačena s tisto pri limuzini. Naslednji paket zahteva 1500 evrov doplačila, 1000 evrov boste doplačali, če si boste želeli CVT-menjalnik, za dizelsko gnanega pa boste odšteli najmanj 20.490 evrov. Najbolje opremljeni sportback z opremo instyle je lahko vaš za 27.290 evrov. V polnem letu prodaje naj bi prodali 250 do 300 sportbackov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.