Zaradi sodelovanja skupni projekt Toyote in Subaruja nosi medijsko ime toybaru, vendar pa to ni še
dokončno ime. To bo znano ob končnem, produkcijskem izdelku, ki naj bi ga zasebno ponudila tako
Toyota kot tudi Subaru. Po zadnjih znanih podatkih bo za podvozje, šasijo in motor zadolžen Subaru,
pri Toyoti pa bodo odgovorni za obliko in ureditev notranjosti.
Oba modela bosta temeljila na izboljšani podlagi impreze, nekateri pa omenjajo tudi tisto od
modela legacy. Avtomobil bo poganjal subarujev 2-litrski štiricilindrični boxer motor, ki v svoji
atmosferski različici razvije nekaj manj kot 200 konjskih moči. Kasneje naj bi po nekaterih
informacijah na tržišče ponudili še močnejšo različico, prav tako s subarujevim podpisom –
2,5-litrski turbo motor, ki bo kombiniran s pogonom na vsa štiri kolesa.
Standardna različica naj bi imela pogon na zadnja kolesa, s čimer želijo zmanjšati maso in
kompleksnost proizvodnje ter stroške razvoja in proizvodnje avtomobila. Z drugimi besedami, za
športni kupe naj bi bilo potrebno plačati med 20.000 in 25.000 evri.
Sprva naj bi bil motor kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko naj bi
kasneje ponudbo razširili tudi na avtomatski menjalnik. Skupna masa avtomobila bo okoli 1200
kilogramov, končni proizvod Toyotine in Subarujeve različice pa naj bi se razlikoval kljub
tehničnim podobnostim. Pri Subaruju so zavrnili možnost proizvodnje kakršnekoli različice WRX ali
STi. Razlog so prihodnji standardi pri izpustu ogljikovega dioksida v ozračje, ki že tako ali tako
predstavlja težave pri sedanjih modelih.
Prihod na tržišče se pričakuje najkasneje leta 2011, kasneje pa naj bi se prvotnemu kupeju
pridružila še brezstrešna različica. Obe različici novega dvoseda bodo proizvajali v Subarujevi
tovarni v Gunmi na Japonskem.
8
ogledov
Prihaja toybaru
Toyota in Subaru skupaj sodelujeta pri razvoju novega kompaktnega in cenovno dostopnega športnega kupeja, katerega trenutno ime je toybar.