Avto
119 ogledov

Renault predstavil alpine A110, tekmeca audija TT

Apline A110
1/7
Alpine
Renault je končno pokazal uradno različico dvosedežnega avtomobila svoje športne znamke Apline. A110 oživlja čase, ko je Renault z znamko Alpine v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja zmagoval na relijih.

Uradna premiera alpine A110 bo na avtomobilskem salonu v Ženevi, ki svoja vrata odpira prihodnji teden. Takrat bodo objavljeni tudi uradni tehnični podatki. A110 z mesta do 100 km/h pospeši v 4,5 sekunde, neuradno pa ima 1,8-litrski motor, ki razvije 186 kilovatov moči (250 KM). Nekateri omenjajo celo 50 konjskih moči več in novi 2,0-litrski turbo motor, ki naj bi ga dobil tudi novi megane RS.

Posebna pozornost inženirjev je bila posvečena majhni masi vozila, ki naj bi tehtalo le nekaj več kot eno tono. Uporabili so aluminij, posamezni sedež pa tehta zgolj 13,1 kilograma.

Slovenije trenutno ni v načrtih

Renault načrtuje proizvodnjo 3.000 modelov alpine na leto. Vozilo bodo proizvajali v tovarni v Dieppeju v Franciji. IHS Automotive predvideva, da bi lahko že leta 2018 kupcem izročili 1.300 vozil. Iz Renault Slovenija ob tem sporočajo, da prodaja vozil te znamke v Sloveniji za zdaj žal še ni predvidena.

Po doslej dostopnih risbah in konceptih ima novi alpine v sebi kar nekaj potez legendarnega modela A110 iz 60. let. Kljub temu pa ni tako radikalen, kot je bil koncept sport spider konec minulega stoletja, ki pa so se mu v Renaultu odrekli pred serijsko proizvodnjo. Nasprotno je alpine kljub športnemu značaju primeren tudi za vsakdanjo rabo.

Bogata dediščina

Ime alpine je zamrlo leta 1994, ko se je prenehala proizvodnja modela A610. Največje uspehe so avtomobili znamke Alpine, ki so bili izdelani na podlagi Renaultovih vozil, imeli v 60. in 70. letih, ko so na različnih dirkah premagovali porscheje, lancie in forde. Nato je matična tovarna v Dieppu zaradi naftne krize zašla v krizo in je prešla v lastništvo Renaulta. Poskusi, da bi ji dvignili na nekdanjo raven so propadli.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.