Avto
1 ogledov

Revoz še naprej s polno paro

(Foto: Andrej Leban) Žurnal24 main
Aleš Bratož. Predsednik uprave Revoza o windu, prihodnosti twinga in tovarne v Novem mestu.

Za Revozom je kljub krizi uspešno leto. Ali lahko sklepamo, da bo tudi naslednje tako uspešno, zdaj, ko prvič v zgodovini tovarne istočasno proizvajate tri modele?

Lansko leto je bilo naklonjeno dejavnosti naše tovarne ali bolje rečeno proizvodom, ki jih tu delamo. To je bilo predvsem posledica uvedbe finančnih spodbud za nakup novih avtov v številnih evropskih državah. To pa se je najbolj poznalo ravno v razredih, v katerih smo navzoči mi. Zaradi izteka finančnih subvencij pa utegnejo imeti ti letos večji upad kot drugi, ravno zaradi lanskega trenda rasti.

Kaj to pomeni za samo proizvodnjo twinga?

Wind je za Revoz izjemnega pomena, saj ponuja zagotovilo, da bodo tudi v prihodnje proizvodne kapacitete tovarne zapolnjene, zaposlitvena struktura pa enaka kot leta 2009.
 

Twingo prehaja v drugo fazo življenjskega cikla, ko začnejo naročila padati. Twingo predstavlja tudi največji del proizvodnje v Revozu, zato je dobro, da proizvodnjo modela wind začenjamo zdaj.

Kakšen proizvodni miks torej napovedujete za naslednje leto?

Twingo ostaja naš najpomembnejši model, sledila mu bosta twingo II in wind. Se je pa tovarna sposobna v celoti prilagajati potrebam na trgu, tako da je dejansko povpraševanje tisto, ki bo določalo razmerje med proizvodnimi količinami.

Na račun winda ste dodatno zaposlovali. Veliko se govori tudi o sodelovanju med Renaultom in Daimlerjem, kjer bi model segmenta A izdelovali ravno v Revozu. Kaj bi to pomenilo za zaposlovanje v tovarni?

Kar se tiče morebitnega sodelovanja z Daimlerjem, je Renault že pred časom potrdil, da med različnimi znamkami išče strateške partnerje, s katerimi bi lahko sodeloval pri različnih projektih.

Kaj pa proizvodne kapacitete, če bi se to zgodilo. Te so že zdaj docela zapolnjene. Ali to pomeni, da boste odprli novo proizvodno linijo ali obrat?

Takšna vprašanja so preuranjena, saj Renault še ni v fazi sklepanja dogovorov – ne z Daimlerjem ne z drugimi.

Ampak po besedah vodstva pogovori potekajo.

To drži. Pogajanja z Daimlerjem res potekajo.

Kaj pa se bo v prihodnjih letih dogajalo s twingom?

Glede na drugo življenjsko fazo tega modela lahko pričakujemo njegovo pomlajevanje in prilagajanje obsega proizvodnje, če povpraševanje ne bo več tolikšno kot do zdaj.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.