Avto
4884 ogledov

Škoda po skoraj 100 letih predstavlja nov logotip!

Nov logotip znamke Škoda Škoda
Češki proizvajalec avtomobilov Škoda, ki sodi pod okrilje nemškega Volkswagna, je predstavil nov logotip.

Namesto krilate puščice, ki vozila češkega proizvajalca krasi od sredine 30. let prejšnjega stoletja, bo na sprednjem delu vozil odslej prenovljeni napis Škoda, pri čemer bo strešica na črki š manj izrazita in skrita v ime znamke.

Strešica je namreč med strankami na nekaterih svetovnih trgih povzročala zmedo, so pri Škodi navedli v pojasnilu.

PRIMA test B kombilimuzine PREVERILI SMO Avto Toliko nas ta hip stane majhen mestni avtomobil

Logotip krilate puščice se ne bo več uporabljal na vozilih, vendar se bo še naprej uporabljal na drugih izdelkih. Brez prejšnjega tridimenzionalnega učinka naj bi bil obenem preprostejši in lažji. Ta preprosta dvodimenzionalna različica je učinkovitejša zlasti na mobilnih napravah in omogoča prilagodljivo vključevanje v različne formate, je ocenila Petra Mackeova iz Škode.

Nov logotip znamke Škoda | Avtor: Škoda Škoda

PRIMA test B kombilimuzine Izmerili smo Avto Kateri mestni avto je najbolj uporaben?

Digitalen pristop

"Nova korporativna identiteta poudarja našo sodobno in prepoznavno obliko ter jasno kaže naš pristop, ki je predvsem digitalen. Prepričan sem, da bo našim strankam všeč," je v sporočilu za javnost zapisal član uprave družbe Škoda, odgovoren za prodajo in trženje, Martin Jahn.

Nova identiteta vključuje tudi dva nova odtenka zelene - smaragdno in električno zeleno. Kot je pojasnila Mackeova, nova odtenka ohranjata povezavo z zgodovino in močneje nakazujeta na elektromobilnost.

Volkswagen logo Konec nians Avto Volkswagen, seat, škoda - razlika bo le še v obliki

Škoda logotip | Avtor: Škoda Škoda

Logotip krilate puščice so pri Škodi registrirali leta 1926, na avtomobilih češkega proizvajalca pa se je začel pojavljati sredi 30. let prejšnjega stoletja. Točen izvor logotipa ni znan, po navedbah družbe pa predstavlja stiliziran prikaz indijanskega naglavnega pokrivala s perjem in puščico. S simbolom pa so želeli prikazati napredek in premik v prihodnost, je zapisano na spletni strani Škode.

Koncept škoda vision 7S Razkritje Avto Razkritje: Škoda dramatično spreminja dizajn svojih vozil

Krilata puščica je bila nato naslednjih šest desetletij odeta v modro barvo, dokler ni Škode leta 1991 prevzel nemški Volkswagen. Dve leti pozneje so novi lastniki v želji po poživitvi znamke simbol prebarvali v še danes značilno zeleno barvo. Zelena krilata puščica je na trg stopila s Škodo felicijo, prvim Škodinim avtomobilov pod okriljem Volkswagna.

Komentarjev 1