Avto
38 ogledov

Slovenci koncernu Volkswagen niso obrnili hrbta

Volkswagen tiguan Andrej Leban
"Lani smo leto zaključevali zaskrbljeni zaradi dušikovih oksidov. Z negotovostjo smo zrli v 2016," pravi Danilo Ferjančič, generalni direktor Porsche Slovenija. Leto kasneje še ne morejo oceniti vseh posledic, saj je odprtih še preveč vprašanj. Zagotovo pa je, da bo to najuspešnejše leto v zgodovini podjetja.

Pri Porsche Slovenija, ki pokriva znamke Volkswagen, Audi, Škoda in Seat, pravijo, da bodo do konca leta pri nas prodali 22.500 novih vozil, kar je 11 odstotkov več kot leto prej, ko je skupino Volkswagen pretresala afera "dieselgate". Tudi prodaja nadomestnih delov je v primerjavi z letom prej poskočila za osem odstotkov.

Pri slovenskem uvozniku ocenjujejo, da črni oblaki le ne bodo prinesli tako hudega neurja. "Za rast prodaje so zaslužne zveste stranke," pravi Danilo Ferjančič, ki je obljubil, da se pospešeno ukvarjajo z vabljenem vseh "prizadetih dizelskih vozil."

Do konca leta bodo obveščeni vsi

Obljubil je, da bodo do konca leta vse stranke prejele ustrezen dopis." In navezoval se je na novico, ki je prišla iz Wolfsburga, da je koncern Volkswagen dobil vse odobritve Zveznega urada za motorna vozila (KBA) za izvedbo servisnega ukrepa za modele z motorjem TDI.

To pomeni, da so za vozila z dizelskim motorjem tipa EA189 zdaj predložena vsa potrebna dovoljenja upravnih organov za izvedbo servisnega ukrepa v pristojnosti Zveznega urada za motorna vozila (KBA). Koncernske znamke, ki so imele v ponudbi navedeni motor, bodo v prihodnjih tednih o tem postopno obvestile lastnike vozil v Evropi in zunaj Evrope, pri čemer so bodo natančno uskladile s pristojnimi organi. Vse stranke se bodo nato lahko v kratkem dogovorile za termin izvedbe servisnega ukrepa na poljubnem pooblaščenem servisu.

Komentarjev 1
  • wolf.ata 19:51 25.februar 2017.

    "Volkswagen lani ustvaril neverjetnih 5 milijard evrov čistega dobička": glej sedaj tole, v Zda so plačali ogromno kazen,kdor je hotel je dobil drug avto ali vrnjeno kupnino in pri nas in v Eu-NIČ od tega ampak dobiček lani 5 milijard,naši ...prikaži veči tiho,smradijo pa še naprej po naših cestah,je pa res,da bi bankrotirali in bi izginili iz avto industrije,če bi v Eu plačevali kazni,pa tudi pri nas bi bilo manj služb....