Škoda octavia v aktualni podobi je zvesta sopotnica številnim zadovoljnim kupcem, ki bolj kot imidž cenijo uporabnost, zanesljivost, prostornost in kvaliteto.
Škoda octavia combi 1.8 TSI |
|
Motor: 1798 ccm, bencinski, 118 kW/160 KM med 5000-6200 vrt/min
|
Octavia 1.8 TFSI je tako ohranila vse dobre octaviine značilnosti, v kombinaciji s tem motorjem pa ta ni več zgolj prostorna družinska kombilimuzina, ampak tudi zelo agilna športnica, ki ljubi ovinke in zmore presenetiti s porabo. Ta je na testu v povprečju sicer znašala 9,2 litra, a bi se jo ob zmerno težki nogi dalo znižati tudi na pol deveti liter.
Kar se tiče motorja v nosu, gre za podoben (a le odtenek manjši) motor, kot se vrti v octavii RS. Gre pa za odlično kombinacijo neposrednega vbrizga in prisilnega polnjenja, tehnologijo, ki jo Volkswagen s pridom uporablja že nekaj let. V praksi to pomeni večjo odzivnost, večjo moč v širšem območju vrtljajev in nenazadnje manjšo porabo. Motor se ne brani vrtljajev in se brez obotavljanja zavrti čez šest tisoč vrtljajev, pospeški so povsem spodobni saj octavia TSI prvo stotico doseže že v 8,1 sekunde, končna hitrost, ki znaša 225 km/h pa je povsem na ravni velikih poslovnih limuzin. Lega na cesti in zavore so dorasle nalogi, hvalimo športno podvozje in menjalnik, ki premore šest prestavnih razmerij in se, kot je to tipično za podobne izdelke VW koncerna ne zatika. Oprema je že v osnovi zelo solidna (dvoobmočna klimatska naprava, tempomat, ESP), v testnem primeru pa je bila že kar nadpovprečna, saj je med drugim vsebovala tudi ksenonska svetila in avdiovizualna parkirna pomagala, 17-palčna lita platišča in še kaj bi se našlo.
Cena octavie combi v povezavi s tem motorjem ostaja zmerna, octavia TFSI pa zato še vabljivejši nakup. Nas je prepričala.