Avto
1 ogledov

Stopnico bližje k premium razredu

1/21
Žurnal24 main
Citroën je že pred časom najavil, da bodo hišni modeli v prihodnosti hodili po dveh ločenih poteh. Druga, ki jo prvič spoznavamo z novim DS3, je namenjena petičnejšim kupcem.

Citroën DS3 je namenjen kupcem, ki od avta pričakujejo več unikatnosti in so zato pripravljeni plačati več. DS3 bodo sledili še drugi večji modeli na osnovi prav tako znanih modelov iz Citroënove game. Prodajati se začne naslednji teden.

Zunanjost v znamenju LED-diod in kroma
Zunanja podoba se v veliki meri naslanja na tisto pri pravkar predstavljenem C3, le da so tu oblikovalci imeli še bolj proste roke. To se kaže v uporabi nekaterih elementov, ki so v tem velikostnem razredu prej izjema kot pravilo, denimo LED-diod pri svetilih, in v večji količini kroma. Kupčevim željam se DS3 pri zunanjosti prilagaja z možnostjo obarvanja strehe v eno od štirih barv, ohišja zunanjih ogledal so lahko pobarvana v barvo (večinskega dela) karoserije ali so kromirana, po želji kupcu obarvajo tudi kolesa.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Ta trend se nadaljuje tudi znotraj, kjer lahko izbirate med osmimi oblogami armaturne plošče, sedmimi različicami ročaja prestavne ročice in tremi odtenki usnja, če to želite. DS3 je na voljo le v izvedbi s tremi vrati,  s 3,95 metra dolžine in 1,71 metra, kolikor meri v širino, pa ponuja zelo podobno količino prostora kot njegov manj ekstravagantni brat. V prtljažniku je tako prostora od 285 pa do 980 litrov, če podrete klop v drugi vrsti.

Opremska paketa sta dva, in sicer chic in sport chic, pri vseh različicah je del opreme med drugim tudi ESC-sistem. Po želji vam vgradijo tudi navigacijski sistem MyWay z velikim barvnim zaslonom. Ob koncu leta bo kupcem ponujena še različica DS3 racing s 147-kilovatnim motorjem v nosu, izdelanih pa bo le tisoč primerkov. Prepoznali ga boste po dodatkih iz ogljikovih vlaken, celotna zunanjost pa bo še bolj športno nastrojena.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Znani motorji, tudi z le 99 grami izpustov CO2
Za zdaj pa motorno paleto sestavlja pet motorjev z močjo od 68 do 110 kilovatov. Dizelske agregate odlikuje tudi nadpovprečna ekonomičnost, saj nobeden od njih v ozračje ne izpusti več kot 118 gramov CO2, v najboljšem primeru pa je tega na kilometer poti le 99 gramov. Menjalniki so trije, in sicer je ta v osnovi petstopenjski ročni, pri zmogljivejših pa ima še prestavno razmerje več. Pri 88-kilovatnem (VTI 120) bencinskem motorju je na voljo tudi štiristopenjska avtomatika. Vsi motorji ustrezajo normativom Euro5 o čistosti izpuhov.

Dva tisočaka več kot za C3
O cenah še ni vse dokončno, zato je uvoznik poleg začetka prodaje, ki je naslednji teden, najavil le osnovno ceno, ki naj bi znašala okoli 16 tisoč evrov. Pogled na cenik modela C3 pokaže, da znaša razlika med obema okoli dva tisočaka, res pa je, da je DS3 bolje založen z opremo, tudi takšno vizualno. Letos naj bi zanj našli okoli 120 kupcev.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.