Čeprav nima skoraj nič prostora za prtljago, si predstavljam, da bi si vzel teden dni dopusta in s tem električnim skuterjem prekrižaril Slovenijo. Doseg 66 kilometrov zadošča za lep dnevni izlet, noč pa za polnjenje.
Dve odstranljivi bateriji v teoriji dopuščata, da eno odnesete v stanovanje ali v pisarno in jo polnite, z drugo pa se vozite. To je zanimiva možnost predvsem za vse, ki nimajo garaže, v kateri bi skuter polnili, a so nas pri uvozniku, podjetju Špan, opozorili, da so konektorji zelo občutljivi. Ali to drži, bi se izkazalo šele pri daljši uporabi.
Električni skuter Askoll eS2
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Napišite rajši kako uvozniki izkoriščajo in si v bistvu subvencijo poberejo sami ne pa kupec za vzpodbudo.: Askoll eS1 Cena motorja s subvencijo: 1.890 € pri Španu, v Italiji pa stane brez subvencije 1.990,00 € (https://www.askollelectric.com/site/it/scooter-elettrico-es1/). Motor kupiš v Italiji,… ...prikaži več ga uvoziš k nam in ga v Slo prvič registriraš ter zaprosiš za subvencijo ter privarčuješ 400 €
https://www.zurnal24.si/avto/testi/askoll-es2-skuter-s-katerim-bi-krizaril-po-sloveniji-294022
Vse lepo in prav,samo podatkov je zelo malo napisano,recimo koliko klancev je bilo na testu,koliko kilogramov je imel voznik,koliko stane moped,koliko prihranimo na leto,če prevozimo recimo 1000 km letno itd?