Štirikolesni pogon prinaša številne prednosti. Predvsem boljši nadzor nad vozilom, sploh, če je vozilo SUV in še električen po vrhu, je povsem nekaj drugega, kot, če je pogon le na zadnji kolesi. Pri VW ID.4 GTX, ki ima po en elektromotor na vsaki pogonski osi, je nekakšen naslednik GTI modelov. Test.
Volkswagen je eden izmed proizvajalcev avtomobilov, ki jim elektromobilnost ni tuja. V svojem portfelju ima že nekaj zanimivih modelov. Zadnji izdelki temeljijo na električni platformi MEB, ki prinaša številne prednosti, predvsem uporabniške, tako z vidika prostornosti kot zmogljivosti in dosega električni vozil. Trenutno predstavlja vrh ponudbe pri nas ID.4 v različici GTX - ta oznaka pomeni, da ima dva elektromotorja, po enega na vsaki osi, ki skupaj zmoreta kar 300 KM in seveda štirikolesni pogon, saj en motor poganja prednjo, drugi pa zadnjo os in s tem vsa štiri kolesa.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
In kolikokrat v življenju je kdo obtičal v zastoju ali v snegu več ur/dni?
avto samo za po mestu in bližnjo okolico,ne bi šel nekam potovat saj rizkiraš ogromno,v primeru nesreče obtičiš v koloni ,zunaj vroče ,klima je nujna al se pa skuhaš v avtu ,seveda električni avto troši baterijo in glej ga zlomka… ...prikaži več ,potovanja je konec,še večji problem je pa snežni zameti ,kjer obtičiš nekje bogu za leđima ,gretje potrebuješ al pa zmrzneš ,glej ga zlomka ,spet potovanja je konec in pri tem celo zboliš in umreš .To z el.avti ni napredek ampak afnanje
52,000 eur za evto z dosegom 300 km in dražjo polnitvijo kot bencinar? Ne hvala.