Majhni športni terenci so trenutno zelo prodorna avtomobilska vrsta in pogosto jim povsem zadostuje zgolj sprednji pogon. In med takšne se uvršča tudi jeep renegade, ki je kljub klenemu terenskemu slovesu znamke na voljo tudi zgolj s prednjim pogonom.
Za večino lastnikov tega najmanjšega in najcenejšega vstopa v svet ameriške terenske znamke je to tudi dovolj, saj bodo z njim le redko zapeljali na kaj več kot slabše urejeno dovozno pot ali kakšen slabši hribovski makadam. In jeep renegade se v različici, kakršno smo vozili na testu, kljub terenskemu videzu zelo dobro znajde v vlogi cestnega avtomobila.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Jaz sam z enakim motorjem in ročnim menjalnikom v pol leta naredil 20 K km, pa je poraba 5,1 l/100 km.