Ford Ranger je doživel prenovo. Največja sprememba je pod pokrovom, kjer je nov, manjši motor. Če smo bili vajeni, da je pod motornim pokrovom zmogljivi 3,2-litrski, oziroma 2,2-litrski motor, se je zdaj z makadamom, blatom in asfaltom spopadal dvolitrski turbodizel. Test.
Ford ranger je med tistimi, ki potrebujejo veliko oprijema, že vrsto let dobro znan delovni stroj. Zakaj? Odgovor je preprost: zmogljiv motor, velika vlečna moč (dovoljena masa prikolice je 3.500 kilogramov) in nosilnost (več kot tona), odličen je tudi, ko je treba premagovati na pogled neprevozne terene, na primer blatne gozdne ceste s polno naloženim kesonom, prečkati vodo do višine 80 centimetrov, ali pa se pozimi prebiti po cesti, ki vodi do gorske koče.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.