Klasični enoprostorci so že skoraj izumrli, kar še posebej velja za tiste, ki se uvrščajo v segment B, saj jih skoraj ni več. Tudi tu njihovo vlogo prevzemajo družinam privlačni civilizirani dostavniki, a je tudi teh malo. Ima ga Ford, in sicer v obliki tournea courierja, ki je spomladi doživel prenovo.
Ta je bila manj intenzivna kot pri večjem tourneu connectu, in se je bolj ali manj odrazila predvsem v prednjem delu, s katerim se je približal najnovejšim fordom, predvsem razredni partnerici fiesti. Z njo, seveda v prejšnji generaciji, in že opuščenim B-maxom, si deli tudi večino tehnike, kar se nekoliko pozna pri voznih lastnostih. Tourneo courier je namreč precej večji avtomobil od fieste, prav tako pa je večji tudi od B-maxa, zato ne razpolaga s tako solidnimi voznimi lastnostmi, kot prejšnja dva avtomobila, in s tem na tem področju nekoliko odstopa od Fordovega slovesa kot zelo dinamične znamke.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.