Za električno-bencinskega suva smo priklopili šotorsko počitniško prikolico in merili, kako dolgo bo vozil na elektriko in koliko bencina bo porabil na poti od kampa do doma. Razkrivamo rezultate.
Letošnje poletje smo se v redakciji veliko družili s priključnim hibridom mitsubishi outlander PHEV (v seriji člankov ugotavljamo prednosti in slabosti priključno hibridnega SUV), ki za pogon kombinira zmogljiv bencinski in električni motor, baterija pa mu v teoriji, in tudi v praksi, kot smo ugotovili v našem članku s kampiranja, ugotovili, da se je z njim možno brez vklopljenega bencinskega motorja, torej le s pomočjo elektromotorja, brezemisijsko voziti tudi več kot 50 kilometrov.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.