Primož Rožnik je trikratni zmagovalec tekmovanja Mehanik leta, ki ga na spletni strani zurnal24.si skupaj s specializirano revijo Mehanik in vozil izvajamo že pet let. Tudi po uvodnih treh zmagah z nami sodeluje v okviru projekta Mehanik leta, s katerim želimo vsem, tudi mehanikom razširiti obzorja. Na trg prihaja vse več elektrificiranih avtomobilov, kar predstavlja mehanikom velik izziv. To zaznavamo vsako leto na tekmovanju. Zato smo se skupaj z Rožnikom, ki je tudi tehnični inštruktor podjetja GMT lotili priključnih hibridov nekoliko drugače. Rožnik je v prvem članku temeljito obdelal pogonski sklop in servisne dejavnosti na Toyotinem priključnem hibridu, tokrat pa je strnil svoje občutke z njim. Sam se namreč kar trikrat tedensko z dizelskim gnanim enoprostorcem vozi v Mursko Soboto. Kako mu je bil všeč priključni hibrid?
Bi imel priznan neodvisni mehanik raje dizla ali priključni hibrid?
Trikratni Mehanik leta Primož Rožnik se je en mesec družil s Toyotinim priključnih hibridom Prius PHEV. Bi imel priključnega hibrida raje kot dizla?
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Imam dizla,7G+ avtomatski menjalnik, 6,5 litra na 100km zakon,koji K ,da moras na šuko polnit avto vsak dan!
Če bi čebula bila brez če, bi bila bula.