Peugeot je po SUV-ju 3008 predstavil še 5008. Preizkusili smo ga v sedemsedežni različici, petsedežna prihaja letos. Čeprav je tehnološko avto precej podoben 3008, pa je razlika od druge sedežne vrste precejšnja. Preverili smo tudi, kako se v polno obremenjenem sedemsedežniku obnese majhen trivaljni turbo bencinski motor.
Tako kot 3008 je tudi 5008 postavljen na novo konstrukcijsko osnovo STLA Medium. Ena od prednosti platforme je prilagodljivost. 2,9-metrska medosna razdalja v kabino prinaša veliko prostora za potnike, veliko pa ga ostane tudi v prtljažniku. Na račun tretje sedežne vrste je prirastek v dolžino v primerjavi s 3008 skoraj 25 centimetrov, kar se opazi že na prvi pogled. Sprednji del si deli s 3008, so pa morali zato podaljšati streho, vključno s panoramskim oknom, povečali so tudi zadnja vrata, da je vstopanje v tretjo sedežno vrsto enostavnejše.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.