Navara prve generacije je veljala za zelo robustno delovno vozilo, ki je prilezlo praktično kamorkoli. Ker pa morajo novodobni pick-upi poleg ostalega biti udi udopbni, so pri Nissanu novinki kot prvi predstavnici svoje vrste namenili neodvisno pet točkovno zadnje vzmetenje. Se res toliko bolje pelje? Test.
Navaro ljubitelji poltovornjakov, ki pri nas letno premamijo par sto kupcev, dobro poznajo. Manj znano pa je dejstvo, da ima novinka namesto podvozja z nepopolnim okvirjem s tremi stranicami, kot ga uporablja večina konkurence, podvozje z zunanjim okvirjem in prečniki. Še večjo posebnost pa predstavlja pet točkovno neodvisno zadnje vzmetenje, ki pomeni svojevrsten unicum v segmentu. Ostala konkurenca namreč še vedno prisega na listnate vzmeti in poltogo premo, pa čeprav navarina različica prinaša številne prednosti. Med drugim boljše vozne lastnosti, bolj odzivno krmiljenje ter večjo nosilnost.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.