Preizkusili smo drugo generacijo peugeota 3008. Zdaj je njegov namen povsem drugačen. Postal je tipičen kompaktni športni terenec z vsemi atributi, da postane tudi pri nas uspešnica. To je avto atraktivnega videza znotraj in zunaj, dobre motorizacije in vgrajenih materialov zaradi katerih ima voznik občutek, da sedi v katerem od križancev višjega cenovnega segmenta. Konkurenti so lahko zaskrbljeni.
Peugeot je s prvo generacijo modela 3008 premalo izrazil moderen videz športnega terenca, ki mora biti robustne, a hkrati dinamičen. Francozi, zvesti enoprostorcem, so se razvoja in umestitve modela lotili nekoliko drugače kot konkurenca, na primer Nissan z modelom qashqai, ki je ponudil veliko bolj "šminkerski" in družinsko orientiran avtomobil izraziteje terenskega videza.
3008 je vse preveč konkuriral z enoprostorskim modelom peugeotom 5008. V zadnjih letih je obema "pošla sapa", Peugeot pa je modela naredil veliko bolj raznolika. 5008 bo zdaj s sedmimi sedeži zadovoljeval potrebe večjih družin, 3008 pa bo po preizkušenem več kot očitno močan konkurent v razredu kompaktni športnih terencev, ki je najbolje prodajan segment vozil v Evropi.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Ali pa Honda CRV,super avto
Raje Toyota C-HR za manjši denar
Plastik fantastik. Čez 10k km bo pa vsa plastika škripala v kabini, kot običajno.