Ker smo športno kombilimuzino GTi imeli možnost preizkusiti istočasno kot "mehki hot hatch" 308 GT me je zanimalo, kako so Francozi upravičili šest tisočakov višjo ceno modela 308 GTi v primerjavi z 308 GT z 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem z 151 kilovatov moči (205 KM).
Peugeot ima v svoji družini GTi modela 208 in 308 in več desetletij dolgo zgodovino izdelovanja "hot hatchev." 308 GTi je klub le 1,6-litrskemu turbobencinskemu motorju pravi športnik in pravi naslednik originalnih modelov 205 GTi in 306 GTi. Če prištejemo še model RCZ R so pri Peugeot Sportu prodali že več kot 800 tisoč športnih izvedenk. Poleg vsega 308 GTi oddelka Peugeot Sport simbolizira dinamičen karakter znamke in njen vzpon v "višji razred", na kar nakazujejo tudi vgrajeni materiali.
Peugeot 308 GTi, z njim bi se lahko vsak dan vozil v službo
1/28
"Hot hatchi" sodijo v razred športih avtomobilov, ki so namenjeni cestni uporabi, za njihov razvoj pa so ponavadi zadolženi oddelki, ki se ukvarjajo tudi z razvojem dirkalnih vozil. Hot hatchi imajo zato nekaj več kot klasični modeli. In tako je tudi v primeru Peugeota 308 GTi, ki so ga ustvarili mojstri iz Peugeot Sporta.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.