V zadnjem desetletju ali dveh smo vajeni hitrih osveževanj avtomobilskih modelov, manj znano pa nam je, da se hitro razvijajo tudi motorji, kar je predvsem posledica zaostrovanja okoljskih predpisov.
Še v začetku leta smo vozili mazdo 3 z 2-litrskim bencinskim atmosferskim štirivaljnikom skyactiv-X, ki deluje malce drugače kot večina tekmecev, saj izkorišča pozitivne plati Ottovega motorja in dizelskega motorja. Le dobri dve leti po tistem, ko ga je Mazda predstavila kot popolno novost, je k nam v testni mazdi CX-30 v začetku marca pripeljal v osveženi obliki.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.