Čakanje se je izplačalo, 88 kilovatni dizel je renault capturju pisan na kožo.
Captur je po prodajnih številkah v ospredju, ko je govora o malih kompaktnih križancih. Doslej pa je imel resno hibo, saj je bil na voljo le z omejeno motorno paleto, pri čemer še posebej pri dizlu ni bilo alternative. S prehodom na euro 6 motorje se je seznamu pridružil novi, močnejši 1,5 dCi agregat z “ekološko” oznako energy. Če je imel stari na voljo le 66 kilovatov, je 88-kilovatni motor precej bolj smiselna izbira, pa čeprav bo zaenkrat na voljo le za najvišje postavljeno opremo dynamique ali za posebno različico opreme outdoor.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.