Marca je Renault na slovenske ceste pripeljal najbolj prestižni model rafale v priključno-hibridni izvedenki. V oči nam je padel podatek o povprečni porabi bencina 0,7 l/100 km. Koliko smo porabili mi? Test.
Priključni hibridi bi morali biti most med bencinskimi in dizelskimi avtomobili, ter 100-odstotnimi električnimi avtomobili. Avtomobilski proizvajalci so končno naredili korak v pravo smer. Tudi Renault z rafalom, ko je po hibridnem modelu zdaj ponudil še kombinacijo bencinskega ter treh elektromotorjev, ki ob večji bateriji, zagotavljajo veliko moči, navora, štirikolesni pogon in električni doseg za večino dnevnih voženj le na elektriko. Hkrati pa na dolgi poti ni potrebe po ustavljanju na električnih polnilnicah. Cena tovrstnega zmogljivega pogona ostaja visoka.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Očitno bo potrebno tudi proizvajalce hibridov in električnih avtomobilom prisiliti, da bodo začeli objavljati podatke o povprečni porabi v realnih razmerah, ne pa teoretično porabo doseženo v kontroliranih razmerah! V predstavljenem testu je med tovarniško obljubljeno porabo zgolj 0,7l bencina… ...prikaži več na 100km in porabo 2,1l v realnih razmerah 300% razlike, pa avtor uporabo tovrstne tehnologije obvlada bistveno bolje od povprečnega voznika...
Renault ima zdej bolj zanimivo povsem električno 4x4 katrco z platneno streho. Tud cenovno precej ugodnejšo, iin tudi oblikovno bolj uporabno za širšo množico. To cuv segment avtomobila iz članka je bolj za izbrance zasnovan :) https://www.facebook.com/share/p/12K4WX5jQYa/