Avto > Testi
239 ogledov

Trivaljnik v mini cooperju dovolj za gokard občutke

mini
1/23
Anže Petkovšek
Mini cooper in 1,5-litrski trivaljni turbo bencinski motor sta dobra kombinacija. 100 kilovatov moči (136 KM) je zagotovilo za zabavno vožnjo, dovolj govori že podatek, da z mesta do 100 km/h pospeši v 7,9 sekunde. V ospredju testa s trivratnim modelom je bil tokrat prav pogonski sklop.

Da je mini cooper v novi generaciji tehnološko naprednejši, predvsem pa večji in prostornejšu, kot je bil kdajkoli do sedaj, smo ugotovili že lani, ko smo ga preizkusili z turbo dizelskim 1,5-litrskim motorjem z 85-kilovatov moči (116 KM). Le osvežimo spomin, pospešek od 0 do 100 km/h je spodobnih 9,2 sekunde, poraba na testu pa med 5,9 in 7,0 litra. Hvalili smo predvsem prožnost dizelskega motorja, menjalnik in kot je značilno za mini, lego na cesti.

In bistveno drugačni občutki niso niti z 1,5-litrskim bencinskim trivaljnikom, ki se še bolje poda malemu "gokardu", kot dizelski brat. Vsekakor bi ga izbral raje, kot glasnejšega in manj uglajenega dizla. 1,5-litrski turbinski trivaljnik je v mini cooperju povsem nov. Zamenjal je večji, 1,6-litrski štirivaljni bencinski motor, ki ga je BMW razvil skupaj s PSA Peugeot Citroënom, kasneje pa posodil še Toyoti.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 2
  • Nevtrino 17:08 19.december 2015.

    Gregorček!----V povezavi na to stran imaš še vedno 'trivalnik', tvoj gokard pa pride najbrž od go-cart, kajne. Žurnal, žurnal, naj bodo med vašimi "dopisniki" taki, ko so absolvirali vsaj osnovno šolo...