S prihodom nove generacije BMW petice smo preizkusili, kaj zmore nova bavarska limuzina na področju samodejne vožnje. Na slovenskih cestah vsega potenciala še ne zna pokazati, saj je za naše ceste prenapredna. Samodejno prehitevanje na primer deluje v Nemčiji, ne pa pri nas. Zato pa zmore brez težav sama, z minimalnim posredovanjem voznika, prepeljati ljubljanski obroč.
Sedma generacija BMW poslovne limuzine morda ni videti bistveno drugače kot šesta, toda naj vas evolucijska oblika ne zavede. To je karakterno povsem nov model, o čemer smo pisali že na prvem testu, ko smo vozili model 540i s šestvaljnim motorjem. Nova limuzina je velik približek sedmice, tako oblikovno kot tehnološko, razkorak s serijo 3 pa je postal zelo velik.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
dureki se bodo zanašali na to tehnologijo in verjetno dali roke kar v žep in potem imamo varnost na prvem mestu bla bla bla iz ene skrajnosti v drugo ....
Toliko senzorjev in elektronik in da ti nekaj od tega odpove, si durek. :)