Odločitev za BMW X4 je bila sprejeta na krilih uspeha večjega X6. In uspeh je požel tudi X4. Kupejevski SUV je videti mogočno tudi „v številko manjši obleki“. Preizkusili smo ga z oznako 28i, kar pomeni, da gre za najbolj zmogljiv bencinski štirivaljni model v ponudbi BMW. Moči je dovolj, vožnja je hitra, športna, lahko tudi udobna, ne pa tudi ekonomična. Predvsem sem pogrešal zvok šestvaljnika. Test.
BMW X4 temelji na tehničnem načrtu BMW X3. A njegova naloga je nekoliko drugačna. Prikazati mora še bolj športen značaj, več dinamike in še več robustnosti. Prav zato je občutek v njem nekoliko drugačen kot v X3. Voznik in sovoznik sedita 20 milimetrov nižje kot v BMW X3, je tudi nekoliko daljši, enako kot X3 ponuja prostor za največ pet potnikov. A zadaj bo dovolj udobno le dvema, ne prevelikima. Udobje nekoliko okrni tudi kupejevsko padajoča streha.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.