Nissan X-trail je z dvolitrskim dizlom dočakal motor, ki ga potrebuje vsak, ki želi s takšnim suvom početi kaj več, kot se zgolj premikati po cesti. Najedel pa sem se zarečenega kruha glede menjalnika.
Nissana X-traila sem nazadnje vozil lansko jesen v kombinaciji z 1,6-litrskim dizlom in ročnim menjalnikom. Skupaj s 4x4 pogonom gre za všečno kombinacijo varnosti na spolzki cesti in varčnosti, medtem ko X-trailova velikost in masa preprečujeta športnost, kot jo poudarjajo tako premijski kot malo manj premijski suvi dolžine okoli 4,6 metra.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.