Ameriški lastnik legendarnega modela Ruf CTR iz osemdesetih let prejšnjega stoletja, znanega kot "Yellowbird", je doživel nočno moro. Po barvanju v Nemčiji je srečno prispel nazaj v ZDA, nato pa se je pri na videz preprostem razkladanju s tovornjaka v San Franciscu zgodila nesreča.
Po prvih informacijah se je nesreča zgodila med razkladanjem vozila z zgornje ploščadi prevoznika vozil, dvignjene približno 2,4 metra od tal. Avtomobil je iz še vedno nepojasnjenih razlogov zdrsnil z rampe.
Čeprav udarec zagotovo ni bil močan, bi lahko bila škoda ogromna, saj Ruf CTR ni navadni porsche 911. Ruf je iz modelov serije G 911 izdelal manj kot 30 CTR-jev, ki so zdaj vredni med 4 in 6 milijoni dolarjev – eden je bil to pomlad prodan za 6,06 milijona dolarjev. Ekipa Aloisa Rufa je standardne carrere spremenilo v lahke, aerodinamične dirkalnike z dvojnim turbopolnilnikom s 3,4-litrskim bokser motorjem z močjo 463 KM. Rezultat je bil najhitrejši serijski cestni avtomobil tistega časa, ki je zmogel hitrost kar 343 km/h.
CTR si je vzdevek » rumena ptica « prislužil zaradi barve novinarskega avtomobila, s katerim je revija Road & Track leta 1987 na testu dosegla hitrost 340 km/h, čeprav niso bili vsi izdelani primerki rumeni. Leto kasneje je nemška revija Auto Motor und Sport šla še hitreje in dosegla hitrost 343 km/h.
Nobene škode! Saj so le nemška jajca ;-)
no ja ko idioti šparajo. ali pa druga varianta ko amerikanec misli da je mustang največ kar lahko obstaja. tole je enako kot bi trumpa vozili okoli v taksiju. tip je pokasiral bajno, potem pa ajde naloži cel sveženj na… ...prikaži več eno kripo in kasirajmo. če bi tale maga-debil imel pol sive celice bi avto peljal v vati v oklepnem kamionu. ampak. gremo ga dat v drugi štuk, zraven pa še en par priusov in nisanov.
Katastrofa? Kakšna katastroffa, saj je samo pleh. Sem mislil, da je kdo umrl.