Avto
23 ogledov

Twingo najavlja nove oblikovalske smernice

Renault twingo
1/23
Renault
Renault je v središče svojih predstavitev v Frankfurtu postavil prenovljeni twingo, ki ga izdelujejo v Revozu iz Novega mesta, kjer je prvi twingo nove generacije iz tovarne zapeljal leta 2007.

Pomlajeni twingo je prvi Renaultov avtomobil za množice, ki je dobil novo oblikovno identiteto znamke.

Vsak ga lahko prilagodi svojim željam
Prenovljeni prednji del je tako kot pred prenovo izrazit, nov je tudi povečan logotip, ki je postavljen bolj vertikalno. Tako kot sprednja so nova tudi zadnja svetila. Linije so bolj zaobljene, kar dodatno pripomore k znižanju upora zraka in posledično porabi goriva in emisij CO2. V notranjosti najdemo bolj kakovostne materiale, kupci pa bodo imeli na izbiro pestrejšo paleto toplih barv, tako zunanjosti kot notranjosti. Tudi twingo gre s tem v korak s časom in sledi trendom po personalizaciji avtomobila, saj ga bo lahko sestavil po svojih željah, kar zadeva barve zunanjih ogledal, armaturne plošče, sedežev … Za doplačilo bo na voljo tudi električno pomična sončna streha.

V prihodnje skupaj s smartom
"Poskušali smo narediti avtomobil, v katerem se bodo vozniki počutili povezani z vozilom," pravi Renaultov oblikovalec Laurens van den Acker, ki bo poskrbel za nov videz vozil francoskega proizvajalca, tudi novega clia, ki bo predstavljen prihodnje leto. Za prenovo so se odločili predvsem s stališča stroškov, ki bi bili previsoki, če bi izdelali povsem nov model, dodaja van den Acker. Povsem nov twingo lahko pričakujemo leta 2013, pogon bo na zadnji kolesi, platformo pa si bo delil z novim štirisedežnim smartom. Oba naj bi izdelovali pri nas.

Uporaben in prilagodljiv
Še vedno se lahko pohvali z dovolj prostora za noge potnikov, predvsem pa s prilagodljivostjo in praktičnostjo. Zadnja sedeža se zlagata v razmerju 50:50, prostornina prtljažnika je od 230 do 959 litrov, kar je dovolj tudi za tedenske nakupe hrane.

Mestni malček je obogaten z avdiosistemi. Serijsko bo na voljo sistem za prostoročno telefoniranje Bluetooth in USB-priključek. Z avdiosistemom se bo mogoče povezati prek iPhona in iPoda. Zahvaljujoč Renaultovi aplikaciji za iPhone se bo lahko voznik izobraževal o ekonomični vožnji, s čimer bo privarčeval gorivo.

Poraba zgolj 3,4 litre
1,2-litrski TCe-bencinski agregat s 73 kilovati moči (100 KM) ima 155 navora na voljo že v nizkih vrtljajih, tako kot 1,2-litrski agregat s 55 kilovati moči in dizelska dCi 75 in dCi 85, pa tudi nižjo porabo. Dizelska agregata imata povprečno porabo 3,4-litra, emisije CO2 pa je francoskim inženirjem uspelo omejili na zgolj 85 gramov na prevoženi kilometer in 102 grama CO2 za bencinski 1,2-litrski 16V motor (75 KM). Doseg dizelske različice je lahko tudi 1.000 kilometrov, bencinske pa 750.

Nov veter v jadra
Proizvodnja twinga, ki ga izdelujejo v Revozu iz Novega mesta, je lani padla za 14 odstotkov na 153.599 vozil, kar je skoraj trikrat več, kot je padel trg vozil v tem razredu v Evropi. S prenovljenim twingom tako v Parizu kot v Novem mestu ciljajo na dvig številk. Prenovljeni twingo bo naprodaj na začetku prihodnjega leta, cene pa bodo objavljene naknadno.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.