Načrt se je zdel zelo preprost in razumljiv, prvi avto, ki mu je sledil, pa je bil audi A4 oziroma A5. Odslej se namreč klasični nasledniki obeh modelov imenujejo audi A5, oznaka audi A4 pa je rezervirana za električnega naslednika.

A načrt, po katerem bi klasično motorizirane audiji odslej označevali z neparnimi, električne pa s parnimi številkami, pri javnosti ni naletel na dober odziv. To velja predvsem za pomembne trge, kakršen je ameriški. Pri portalu Focus online so namreč ugotovili, da bo Audi očitno šel korak nazaj in klasičnega naslednika audija A6 ne bo preimenoval v audi A7.
Audiji A6 z bencinskimi in dizelskimi motorji se bodo zato še naprej imenovali audi A6, imena pa bodo še naprej vsebovala tudi kratice z oznako motorja, TFSI za turbobencinske, TFSI e za hibridne in TDI za turboodizelske. Električne različice pa bodo ohranile oznako e-tron. Enak vzorec poimenovanj bo obveljal tudi za ostale Audijeve prihodnje modele.

Vendar pa to ne bo veljalo za audi A4 oziroma A5, ki ga ne bodo preimenovali za nazaj. Audi A5 bo zato še naprej model s klasičnimi motorji, audi A4 pa bo postal električni audi.
Turbo rikverc?