Avto
37 ogledov

Užitek se lahko začne

Maska, odbijači in pokrov motorja nakazujejo na sorodstveno vez z družino Mégane
1/58
Žurnal24 main
Nova generacija mégana coupé-cabriolet prinaša stekleno panoramsko streho. V Sloveniji bo na voljo prvi teden junija. Cena za 1,6-litrski bencinski model (81 kW/110 KM) bo 21.900 evrov.
EDC-menjalnik
Renault je kot novost v ponudbi predstavil novi samodejni menjalnik z dvojno sklopko EDC. Prestavljanje poteka kot pri vsakem samodejnem menjalniku, vendar pa je prednost dvojne sklopke ta, da ko je vklopljena ena prestava, je predizbrana tudi že naslednja. Prva od obeh sklopk namreč nadzoruje lihe prestave, druga pa sode. Prednost je hipno odzivanje, naglo in samodejno prestavljanje ter nižja poraba goriva in izpust CO2.

Trda streha, ki se s pomočjo električnega mehanizma pospravi v prtljažnik, ni več novost, a je na tržišču kljub dejstvu, da se prodaja kabrioletov z mehko streho v Evropi približuje modelom razreda CC, še vedno hit. Renault je v svoji drugi generaciji mégana kabriolet, predstavljeni leta 2003 mehko streho zamenjal s trdo zložljivo streho in prodajo v primerjavi s prvo generacijo več kot podvojil. V sedmih letih je bilo v Evropi prodanih 170 tisoč méganov coupé-cabriolet druge generacije.

Uživanje za štiri
Trendovsko zasnovani coupé-cabriolet je za 130 mm večji od predhodnika in zdaj meri 4.485 mm, za 85 mm večja je tudi medosna razdalja (2.609 mm). To je zagotovilo za še več udobja, tudi na zadnjih dveh sedežih, ki sicer še naprej ostajata primerna za prevoz otrok, je pa zdaj rob vetrobranskega stekla pomaknjen za šest centimetrov naprej, zato je vstop potnikom na prednja in zadnja sedeža olajšan. Na prvi pogled ga boste prepoznali po značilnem méganovem obrazu, zadek pa bo že na daleč razkrival niz svetlobnih diod LED v na novo izklesanih zadnjih žarometih. Notranjost je prevzeta iz drugih modelov družine mégane, a je še bolj prefinjena. Edinstveni so sedeži z okrepljeno bočno oporo in obloga vrat v obliki metuljevega krila.

Renault megane CC | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Kupce bo po novem že pri serijskem modelu razveseljevala ogromna zastekljena panoramska zložljiva streha, ki skupaj z zadnjim steklenim oknom meri skoraj en kvadradni meter, kar je največ v razredu. Elektro-hidravlični mehanizem, ki je delo slavnega nemškega podjetja Karmann, streho ob voznikovem držanju stikala na osrednji konzoli v prtljažnik pospravi v 21 sekundah. Z dvignjeno streho je prostornina prtljažnega prostora razkošnih 417 litrov, zaradi česar je lahko mégane CC tudi prvi avtomobil v družini, z zloženo streho pa volumen usahne na 211 litrov, kar je še vedno dovolj za prevoz dveh ali celo treh kovčkov.

Renault megane CC | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Brez strehe tudi pri višjih hitrostih
Renaultovi inženirji so novincu dodali serijsko protivetrno steklo, ki omogoča vožnjo štirih oseb z omejevanjem trušča in vrtinčenja vetra do hitrosti 90 km/h, novost v primerjavi s predhodnikom je tudi sistem motorizirane ključavnice prtljažnika (power lock) za zaklepanje brez truda. Tehnološko ozaveščeni vozniki ne bodo spregledali vrste funkcij, ki jih ponuja novi mégane CC – prostoročen zagon motorja in samodejno zaklepanje vrat, avtomatska parkirna zavora, samodejna dvopodročna klimatska naprava, biksenonska žarometa, kombinirani digitalni in analogni instrumenti, tovarniško vgrajena navigacijska naprava Carminat TomTom, zmogljiv zvočni sistem ... Poskrbljeno je za še večjo varnost. V primeru prevračanja so stebričke okrepili, podobno kot pri dražjih kabrioletih pa sta za vzglavnikoma zadnjih sedežev vgrajena pirotehnična zaščitna loka (roll bar), ki se samodejno sprožita ob zaznavi neizogibnega prevračanja.

GT in GT line
Novost v ponudbi Renaulta sta tudi različici GT in GT line. V Sloveniji je športni paket GT line na voljo za 1490 evrov, in sicer s paketom opreme dynamique pri modelih berline, coupe, grandtour in coupé-cabriolet. Več si lahko preberete v ponedeljek, ko bomo objavili tudi fotogalerijo.
Manj je več
Slovenskim kupcem bodo na voljo štiri motorne različice, po dve bencinski in dizelski ter najvišji paket opreme (dynamique). Osnovni bencinski motor je znani atmosferski 16-ventilni motor, prostornine 1,6-litra in 81 kilovatov (110 KM) moči. Renault sledi trendu downsizinga. Tako zgolj 1,4-litrski TCe turbobencinski agregat premore 96 kW/130 KM, prav toliko jih premore tudi močnejši 1,9-litrski dizelski dCi. Vsi motorji so zvezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Kupci šibkejšega 1,5-litrskega dizelskega agregata dCi (81 kW/110 KM) si bodo ob doplačilu 1200 evrov lahko omislili nov Renaultov EDC-menjalnik z dvojno sklopko in šestimi prestavami.

Uživanje z odprto streho na cesti se bo začelo prvi teden junija, ko starta prodaja v Sloveniji. Znana je le cena za vstopni bencinski model. Za 1,6 -litrski 16V-agreagat bo treba odšteti 21.900 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.