Avto
24 ogledov

Zverina spuščena s "ketne"

Audi RS5 cabriolet Audi
Audi je, prvič s prenosom v živo preko svetovnega spleta, predstavil novi štirisedežni model RS5 cabriolet. Prodaja bo v Nemčiji stekla spomladi 2013. Cena osnovnega modela je 88.500 evrov.

Audi RS 5 Cabriolet meri 4.649 mm v dolžino, 1.860 mm v širino in 1.380 mm v višino, njegova medosna razdalja pa znaša 2.751 milimetrov. Za eleganco poskrbi platnena streha, ki se po pritisku na stikalo samodejne odpre v 15 oziroma 17 sekundah, operacijo pa je do hitrosti 50 km/h moč izvesti tudi med vožnjo. Ko je streha odprta se prtljažnik iz osnovnih 380 litrov prostornine skrči za 60 litrov.ž

Naslonjalo zadnje sedežne klopi je deljivo zložljivo, odprtina za prevoz daljših predmetov pa povečuje prilagodljivo uporabnost. Spredaj se sedi na električno nastavljivih sedežih, potnikom pa so na voljo že znani sistemi za varnost in zabavo iz drugih audijevih modelov.

Srce vozila je visokoturažni atmosferski motor V8 z direktnim vbrizgavanjem bencina (FSI). Iz gibne prostornine 4.163 cm3 razvije moč 331 kW (450 KM) pri 8.250 1/min, največji navor 430 Nm pa je na voljo v območju od 4.000 do 6.000 1/min. Motor 4.2 FSI z rdeče lakiranim pokrovom glave motorja ročno izdelujejo v tovarni v Győru na Madžarskem. Motor doseže specifično moč 79,5 kW (108,1 KM) na liter gibne prostornine; vsaka konjska moč mora premikati samo 4,267 kg mase vozila. Ta motor z dolgim hodom bata in aluminijastim ohišjem ročičnega pogona "prosto diha", lopute v izpušnih ceveh pa prilagajajo značilen zvok. Opcijsko je na voljo športni izpušni sistem s črnima izpušnima cevema.

Od 0 do 100 km/h pospeši v 4,9 sekunde; največja hitrost je omejena na 250 km/h, pri Audiju pa jo na zahtevo kupca lahko povečajo na 280 km/h. Mogočni V8 porabi v povprečju 10,9 litra goriva na 100 km poti. Tekalne površine valjev in verižni pogon so optimizirani tako, da povzročajo čim manj trenja, oljna črpalka pa je krmiljena glede na dejanske potrebe.

Menjalnik z dvojno sklopko, kot je sedemstopenjski S tronic v Audiju RS 5 Cabriolet, odlikuje učinkovitost. Prestavljanje poteka z izmeničnim aktiviranjem sklopk. Sedemstopenjski S tronic lahko v programih D in S deluje povsem avtomatsko; če voznik želi, pa lahko prestavlja ročno s pomikom izbirne ročice ali pritiskom prestavnih tipk na volanu. Praktična pomoč pri speljevanju je funkcija Launch Control, ki omogoča udaren start, saj sklopko vključi pri optimalnem številu vrtljajev za speljevanje.

Dodatno stabilnost na cesti zagotavlja stalni štirikolesni pogon quattro. Srce tega pogona, sredinski diferencial s kronskima zobnikoma, je lahek in kompakten. Pri običajni vožnji porazdeljuje navor med sprednjo in zadnjo premo v razmerju 40 : 60; če je to potrebno, lahko preusmeri do 70 odstotkov navora na sprednjo premo ali največ 85 odstotkov navora na zadnjo premo. Pri tem mu pomaga funkcija porazdeljevanja navora po posameznih kolesih.

Komentarjev 2
  • Lavdan 17:01 06.september 2012.

    Če že govoriti več ne znamo slovensko, vsaj pišimo slovensko. Če ne znate, pa vzemite motiko, ona razume vse jezike.

  • puksicd 16:26 06.september 2012.

    S "ketne"? A za verigo ste že slišali?