Avto
404 ogledov

Veliko za zmerno ceno

Vizualno je notranjost cruza preslikana iz oplove insignie. Zaobljene linije, za
1/58
Žurnal24 main
Chevrolet cruze, ki smo ga preizkusili na testu, je lahko za marsikoga dober družinski avtomobil. Njegovi aduti so okusno oblikovana notranjost in zunanjost, cena ter vozne sposobnosti.

Konkurenca chevrolet cruza težko ponudi nekaj podobnega, vsaj kar zadeva ceno. Celo z osnovnim bencinskim 1,6-litrskim agregatom, ki je pravšen za umirjene vozniške apetite, bo odločno zadovoljil družinske potrebe.

O zunanjosti le toliko, da je nova oblikovalska smer, ki so se jo poslužili pri Chevroletu zadetek v polno. Moderno oblikovan in zaobljen prednji del je zadržal obliko, ki smo jo videli že pri novem aveu, a je zaradi svojih dimenzij in oblike svetil bolj agresiven in bo s tem privlačil tudi mlajšo generacijo voznikov.

Največje odstopanje v primerjavi z ostalimi chevroletovimi modeli je oblika notranjosti, ki sledi Oplovi uspešnici insignii. Presenetila nas  je kakovost materialov na sredinski konzoli, sediščih in oblogah vrat. Gumirana plastika, kvalitetne tkanine in udobje sedežev so pravo popestritev, še posebej v tem cenovnem razredu. Večjih težav pri nastavitvi optimalnega položaja za volanom ne bi smelo biti. Instrumentalna plošča je organizirana pregledno in je diskretno osvetljena, zaradi česar je berljivost dobra.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Podatki o vozilu: Chevrolet cruze 1.6 LS
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: vrstni štirivaljni bencinski
Moč: 83 kW (1113 KM)/6.400 vrtljajih na minuto
Navor: 153 Nm/ pri 4.200 vrtljajih na minuto
Poraba: 9,0 litra/100 km (mešani cikel)
Zmogljivosti: 185 km/h, 12,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.597 x 1.788 x 1.477, medosna razdalja 2.685, prtljažnik (v litrih): 450
Cena: 13.550 EUR (osnovni model)/14.850 (testnik)

 

Uporabna nova platforma, ki jo je Opel razvil za astro, cruzu zagotavlja veliko prostora v potniškem prostoru. Prednja sedeža nudita razkošje centimetrov, še posebej po dolžini. Ponudba prostora zadaj zadovoljuje namenskosti, ki jo ima avtomobil. Potniki na zadnji klopi bodo udobno sedeli tudi na daljših relacijah, zaradi primerne višine in kota odpiranja zadnjih vrat pa bo vstopanje na zadnjo klop enostavno tudi za starejše ljudi. V primerjavi s konkurenco cruze zaostaja največ v segmentu prostornosti prtljažnega prostora (450 litrov), ki pa lahko s podrtjem zadnje klopi v razmerju 60:40 hitro zraste, pozitivno pa smo ocenili tudi ravno dno prtljažnika.

Vožnja po avtocesti je udobna, moteč hrup v potniški kabini pa se prične pri hitrostih višjih od 170 km/h. Mehka obesa je pisana na kožo tistim, ki kilometre nabirajo prav na avtocestah in hitrih prometnicah, slabše pa se izkaže na ovinkastih cestah, ko je nagibanje karoserije občutno preveliko in tudi moteče. Volan s stikali za upravljanje z audijo napravo na desni strani je direkten, kot da gre za športni model, vendar pa mu manjka občutka, kot tudi stopalki za zavoro. Nasploh se med vsemi stikali ne boste izgubili, ergonomija je pohvalna.

 

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Kar zadeva pogon je pri bencinski ponudbi najbolj zanimiv prav 1,6 litrski agregat, ki smo ga imeli priložnost preizkusiti na testu. Gre za oplov motor Ecotec generacije, ki razvija 83 kW/113 Km in 153 Nm navora. V kombinaciji s 1360 kilogrami teže avtomobila se težko nosi z masivnim cruzom, zato bo kazalec vrtljajev pogosto posegel visoko. Pospešek 12,5 sekunde in najvišja hitrost 185 km/h povsem zadovoljujeta potrebe umirjenih družinskih voznikov, ne pa tudi tistih, ki jim kri hitreje teče po žilah. Petstopenjski ročni menjalnik ima dolge hode med prestavami, zato je pri prehitevanju pogosto treba prestavljati v nižjo prestavo ali dve. Poraba je bila v povprečju devet litrov, kar je še vedno nekoliko preveč, a bo pri večini kupcev tudi cena tista, ki bo na
koncu odločila pri izbiri novega avtomobila. Za osnovi model ta znaša 13.550 evrov, testnik opremljen s paketom opreme, ki zajema tudi parkirna pomagala zadaj ter dodatnim doplačilom za kovinsko barvo pa se cena zviša za 1.300 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.