Škoda superb combi v svoje vrste vabi z bolj dovršenim dizajnom predvsem zadnjega konca, kot tudi nadvse prostornim prtljažnikom v izmeri od 633 do največ 1.865 litrov. Tu pa se njegove prednosti še ne končajo.
Znotraj admiralska ladja
Ena od njih je tudi nadvse prostorna potniška kabina, ki vase resnično sprejme pet odraslih oseb, še posebej tiste zadaj bodo deležne predsedniškega udobja, ko je govora o centimetrih. Combi ponuja toliko prostora, da ga v tem ne prekašajo niti številko večje poslovne limuzine. Opazovalcu se že poraja vprašanje, na račun česa so oblikovalci dobili ta dodaten prostor, in logično je, da pogled zaide tudi v prtljažnik. Ampak tam, po odprtju globoko v odbijač zajedajočih se prtljažnih vrat, ki so le 60 centimetov nad tlemi, zazeva velika odprtina, ki meri 663 litrov. Toliko prostora so oblikovalci dosegli z visokimi robovi, pravokotno obliko in ravnim prtljažnim dnom. Podiranje sedežev v drugi vrsti je sicer dokaj samosvoje in zahteva nekaj vaje, toda ko stvar nekajkrat opravite, je zelo preprosta, proces pa prinese impresivnih 1.865 litrov prostora. Prtljažnik pa prednjači tudi glede prilagodljivosti, saj se rolo ob odprtju petih vrat samodjeno umakne do polovice, za dodaten umik pa je dovolj rahel pritisk nanj. Prtljažnik je izdatno oblazinjen in opremljen s številnimi pregradami, rob pa je mogoče izvleči čez zadnji odbijač, kar še dodatno olajša nakladanje. Proti doplačilu je na voljo tudi električno odpiranje petih vrat.
Šest motorjev, štirje menjalniki in 4X4
Motorno paleto sestavlja šest agregatov, enakovredno razdeljenih med oba pola. Na bencinski strani najdemo 1.4-litrski TSI z 92 kilovati, stopnico višje najdemo še enega prisilno polnjenega z neposrednim vbrizgom, in sicer 1.8 TSI s 118 kilovati. Vrh ponudbe pa predstavlja 3.6-litrski V6 z močjo 191 kilovatov, ki je na voljo v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, preko haldex sklopke četrte generacije. Slednji (pogon) je na voljo tudi v kombinaciji z 1.8 TSI-motorjem in močnejšim 2.0 TDI dizelskim. Dizelske barve pa zastopajo 1.9 TDI s 77 kilovati, ki je že (pra)stari znanec, enako velja za šibkejšega 2.0 TDI s 103 kilovati, to pa zato, ker imata rahlo zastarel sistem vbrizgavanja po sistemu tlačilka šoba, za kar si pri Škodi zaslužijo grajo. Vbrizg po sistemu skupnega voda pa le najdemo pri močnejšem 125-kilovatnem 2.0 TDI-agregatu. Menjalniki so štirje, in sicer pet- in šeststopenjski ročni ter šest- in sedemstopenjska avtomatika (DSG).
Veliko opreme, tudi doplačilne
Notranjost je prav tako povzeta po limuzini, in sicer to pomeni kakovostno izdelavo in materiale ter germansko urejeno notranjost. Sredinska konzola je v slogu limuzin široka, na njej najdemo stikala klimatske naprave in pri bolje opremeljenih različicah velik barvni zaslon na dotik, ki je dom navigaciji, prikazovanju ovir za vozilom in avdionapravi. Opremski paketi so tako kot prej trije, že osnovni comfort pa pomeni polavtomatsko klimatsko napravo, ESC-sistem, šest varnostnih blazin, avdiosistem s CD-MP3-predvajalnikom, naslon za roke spredaj in še marsikaj. Na seznamu doplačil pa najdemo tudi parkirnega asistenta, DSG-menjalnik in prej omenjen štirikolesni pogon, combi pa je tudi prva škoda z brezstičnim ključem in tipko za zagon avta – KESSY.
Pogled na cenik pa razodene še eno veliko prednost, še posebno ko govorimo o razmerju med ceno in dobljenim. Cene se začnejo komaj malo nad 20 tisočaki, in sicer boste za osnovnega bencinarja z opremo comfort odšteli 20.990 evrov, na dizelski strani pa se vse začne pri 23.050 evrih. Vrh ponudbe pričakovano predstavlja različica 3.6 TSI V6 4x4 DSG, ki stane 35.762 evrov.