Recept se je izkazal za dobrega že večkrat, zaradi česar se danes tega poslužuje že kar nekaj znamk. No, zdaj so se za ta korak odločili tudi pri Peugeotu in z rezervne klopi potegnili model 206, ki so ga malenkostno prenovili in ponudili slovenski publiki. Že pred tem je bil 206+ namreč na voljo na nekaterih vzhodnoevropskih trgih, tudi Hrvaškem in Srbskem. Cenovno je uvrščen tisočaka nižje kot 207, a po mnenju novinarske srenje je ta razlika kljub vsemu premajhna.
Oblikovno soroden večjemu 207
Da ne bi zgolj pogrevali stare zgodbe, so modelu v vprašanju namenili oblikovno prenovo in mu nadeli bolj dinamičen sprednji del po vzoru večjega 207. Zaradi tega avto bolje skrije svoja leta, saj opazovalec zaradi sprednjega dela res misli, da gre za nov model. Novinec se je tudi nekoliko potegnil v dolžino, saj predhodnika prekaša za slabe štiri centimetre, predvsem na račun nosu. Drugačna je slika z boka, kjer je podobnost z 206 vse preveč očitna, spremembe pa malenkostne. Malo boljš je spet na zadku, ki je dobil predrugačena svetila, znova v slogu 207. Oblikovno gre tako za dokaj uspešno zasnovan in oblikovan avto, ki bo pogodu tistim, ki gledajo nanj zgolj kot na prevozno sredstvo in jim je bolj kot imidž pomembno razmerje med ceno in dobljenim.
Notranjost let ne more skriti
Znotraj se ponovi zgodba z zunanjosti, saj gre le za restyling sicer znane notranjosti, ki so ji dodali nekaj novih elememtov. Slednje velja za zgornji del sredinske konzole, ki povzema poteze notranjosti v 207, vse ostalo je že dodobra znano. Kljub razmeroma majhnim zunanji meram pa je notranjost zadovoljivo prostorna, predvsem v prvi vrsti je prostora dovolj tudi za višjerasle. V drugi vrsti pa je že treba sklepati kompromise s sedečimi spredaj. V prtljažnik gre za 245 litrov prtljage, če podrete po tretjinah zložljivo klop, dobite največ 1.130 litrov prostora. Zaradi zgolj petvratne zasnove je vstopanje v drugo vrsto olajšano, nekoliko zmoti le kakovost zapiranja vrat. Z opremskega stališča 206+ ponuja le najnujnejše udobje, po besedah uvoznika pa stranke, ki bodo želele imeti ta model, veliko več niti ne zahtevajo.
Zgolj en motor in paket opreme
Serijsko opremo tako sestavlja ročna klimatska naprava, servovolan, električni pomik prednjih stekel, sistema ABS in BAS, dve varnostni blazini, dnevne luči in centralno zaklepanje (ki pa ni daljinsko). S seznama doplačil si tako stranka lahko omisli še daljinsko zaklepanje, za palec večja lita platišča (se pravi 15"), avtoradio s predvajalnikom zgoščenk in obvolansko ročico, stranske varnostne blazine in tempomat. Tudi motor, ki poganja, je samo eden, in sicer 1,4-litrski 8V bencinar, ki zmore 5
5 kilovatov in 120 Nm navora. To je dovolj za končnih 170 km/h, povprečna poraba pa naj bi znašala 6,3 litra na sto in 149 gramov CO2 na en kilometer poti.
Cene se začnejo pri 8.990 evrih, letos nameravajo prodati 300 vozil, toliko znaša tudi kvota vozil, ki jih imajo pri uvozniku zagotovljenih. Pravijo tudi, da bodo v primeru večjega povpraševanja po trivratni različici ali kakšnem drugem motorju razmislili tudi o tem, da pa je zdaj čas, da se pokaže, kakšen je potencial na trgu za takšen model. Mi (novinarji) ob tem menimo, da je cena simpatična, a ne toliko, kot bi lahko bila, če bi bila še vsaj 500 evrov nižja, nekje tam, kjer se začne cena clia storie, ki je tudi največji konkurent 206+.