Avto
205 ogledov

VW caddy in transporter, zakaj bi si še želeli osebni avto?

Volkswagen transporter in caddy
1/26
Gregor Prebil
Delavni stroji, kar lahka gospodarska vozila tudi so, so se dokončno spremenili v neke vrste hibridov, ki jih predvsem obrtniki zjutraj uporabljajo za službo, popoldan in ob koncih tedna pa za družinske potrebe. V času, ko so potrebe družin vse večje, v ospredje stopajo tudi potniške različice.

Volkswagen je v ta namen predstavil dva povsem nova aduta - novega caddyja in novega transporterja (T6). Slednji ima zaradi svoje bogate, 65-letne zgodovine in tradicije status znamke znotraj znamke.

Trg lahkih gospodarskih vozil v Sloveniji je v rahlem upadu, pa še to zaradi ene avtomobilske znamke, ki statistično beleži velik padec registracij. Vse ostale znamke, med njimi je tudi Volkswagen, beležijo rast prodaje.

Pri Volkswagnu si v prihodnjih letih obetajo še veliko več, saj bodo po vzoru na osebna vozila na isti platformi združil tudi lahka gospodarska vozila, od caddyja, do transporterja in velikega crafterja, v katerim vidijo še veliko potenciala in je statistično najmanj zastopan VW model med Slovenci. V ta namen so na Poljskem v 250 dneh zgradili novo tovarno, ki je velika za 300 nogometnih igrišč, v njej pa bodo poleg novega crafterja proizvajali tudi oba naslednika, v Sloveniji v torek predstavljenih novih modelov caddy in transporter.

Volkswagen caddy | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil


Za oba modela velja, da ne prinašata nič novega, a hkrati veliko novega pri znamki VW. Nič novega, če ju primerjamo z osebnimi vozili, veliko novega pa, če ju primerjamo z lahkimi dostavniki (LGV), saj so inženirji iz Wolfsburga v njiju vgradili skoraj vse, kar poznamo tudi v prestižnejših modelih znamke VW, kot so radarski tempomat, širok nabor modernih asistenčnih sistemov, prilagodljivo podvozje ...

Caddy predvsem bolj barvit in športen

Volkswagen caddy | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Caddy v tovorno in potniško različico prinaša precej svežine, tudi s pomočjo najsodobnejših tehničnih pripomočkov. Pri Volkswagnu sicer trdijo, da gre za novo, četrto generacijo, a v bistvu je osnova z merami ostala enaka predhodniku, čeprav konkretnih vidnih in manj vidnih sprememb ne gre oporekati. Večje bodo, kot rečeno, prišle z novo platformo in naslednjo generacijo, tokrat pa tudi sami priznavajo, da so se odločili za evolucijo in ne revolucijo.

Tako kot doslej je na voljo v dveh osnovnih izvedenkah, vanu za prevoz tovora in potniški različici. Zlasti pri slednji je meja z običajnimi enoprostorci že zelo zabrisana, saj si je mogoče omisliti veliko udobja, caddyja se da celo tovarniško personalizirati v obliki notranjih in zunanjih barvnih elementov. Tudi sicer se zdi, da je caddy v mnogočem sledil najprepoznavnejšemu hišnemu modelu golfu, tako od zunaj kot znotraj.

Pri motorjih so v ponudbi dizelski z močjo od 55 kilovatov (75 KM) do 110 kilovatov (150 KM) ter bencinski med 62 kilovatov (85 KM) in 92 kilovatov (125 KM). Med slednjimi je tudi novi 1,0-litrski trivaljni motor, v ponudbi bo še TGI različica (novo poimenovanje, prej CNG) na metan. Tako kot doslej si bo mogoče omisliti tudi dvosklopčni menjalnik DSG, v kombinaciji z dvolitrski TDI agregatom je na izbiro tudi štirikolesni pogon 4motion.

Med asistenčnimi sistemi, ki jih velja omeniti, je denimo radarski tempomat, kar je novost med lahkimi gospodarstveniki, caddy ima odslej tudi city AEB sistem, pa sistem za zaznavo utrujenosti voznika. Na voljo so tudi najsodobnejše navigacijske naprave iz polic Volkswagna, pa parkirnega asistenta ...

Stopnje opreme so tri, novost je različica highline, ki, med drugim prinaša športne sedeže, 17-palčna lahka platišča, tudi v barvi karoserije, usnje alkantara ... Cene za furgon se začnejo pri 15.689 evrih, potniška različica stane vsaj 17.040 evrov, cene za caddy maxi se začnejo pri 21.381 evrih, za maxi furgon pa pri 18.373 evrih.

Volkswagen transporter | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil

Ikona uporabnosti dodaja udobje in napredne tehnologije

Nemški gospodarski čudež je star že 65 let, do zdaj pa so prodali preko 12 milijonov modelov T petih generaciji. T6 je evolucija modela T5, šele VW T7 naj bi bil, predvidoma leta 2019/2020, povsem nov.

Volkswagen transporter | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
T6 je voljo v dostavni in potniški različici (multivan) in z različno dolgim medosjem. Tudi dizajn je v primerjavi s peto generacijo evolucija, dobil je prepoznavne Volkswagnove elemente, vključno s prednjimi led svetili. Potovalni prostor je moderniziran, materiali so očem lepši, prstom pa prijetnejši. Nov je informacijsko-zabavni sistem s 6,6-palčnim zaslon na dotik.

Tudi ACC in DCC

Od udobnih funkcij pri Volkswagnu navajajo ogrevanje vetrobranskega stekla, električno odpiranje prtljažnih vrat, prilagodljivi tempomat (ACC), dinamično nastavitev podvozja (DCC), ki omogoča tri režime vožnje (udobno, standardno in športno) ...

V ponudbi pogonskih agregatov so štirje dvolitrski turbodizelski TDI agregati z 62-kilovatov moči (84 KM), 75 kilovatov moči (102 KM), 110 kilovatov moči (150 KM) in 150 kilovatov moči (204 KM) in dve različici dvolitrskega turbobencinskega TSI motorja z 110 kilovatov moči (150 KM) in 150 kilovatov moči (204 KM).

Volkswagen je ob premieri nove generacije transporterja najavil še omejeno serijo poimenovano generacija šest (generation SIX), ki je izdelana na osnovi modela multivan comfortline. Model atraktivnejšega videza ima LED svetila, paket kromiranih dodatkov, 18-palčna platišča, v alkantaro oblečene sedeže ...

Cene za multivana se na ceniku začnejo pri 32.425 evrih, furgon z navadno streho stane vsaj 25.151 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.