Dodatno tuniran dvolitrski turbobencinar razvije kar 110 konjskih moči več od tistega v "navadnem"
evolutionu, kar je dovolj za pospešek do 100 km/h v manj kot štirih sekundah, sposoben pa je drveti
veliko hitreje od elektronsko omejenih 250 km/h. Skok z 215 kW/293 KM na 296 kW/403 KM so dosegli z
vgradnjo novega turbopolnilnika, intercoolerja, izpušnega sistema in reprogramiranja
ECU-procesorja.
Da bi lahko veliko moč učinkovito prenesli na podlago, so dodatno učvrstili karoserijo, obuli
so ga v širše pnevmatike in ga spustili. Na 18-palčnih platiščih so pnevmatike Toyo Proxes R1R, ki
omogočajo optimalen stik s podlago, prenovljen zavorni sistem pa omogoča, da se avtomobil še
hitreje zaustavi. Nespremenjen je ostal pogon na vsa štiri kolesa, dejaven sredinski diferencial,
športni ABS in S-AWC (Super-All Wheel Control).
Poleg novosti na mehaniki je bila sprememb deležna tudi zunanjost. Še hudobnejšemu videzu se
lahko lancer zahvali novim in učinkovitejšim režam za pretok zraka, sprednjemu odbijaču in
difuzorju, izdelanemu iz lahkih in kompozitnih materialov, svetlobni sklop pa je "podpisan" z HID
(High Intensity Discharge) tehnologijo. Notranjost lancerja FQ-400 se od navadnega brata razlikuje
po detajlih na ročnem menjalniku in hi-tech bonbončkih, kot so bluetooth brezžična povezava,
DVD-satelitska navigacija in CD-predvajalnik s 30 gigabajti spomina. Na britanskem tržišču bo
avtomobil stal 57 tisoč evrov.
2
ogledov
Zverina še bolj zverinska
Uradno predstavljen najnovejši Mitsubishijev dirkalnik FQ-400 se po mnogočem razlikuje od navadnega lancerja evolution desete generacije.