Avto
25 ogledov

Streljanje iz vseh topov

Pospeški so lahko zelo sunkoviti, saj potrebuje 350 Z za dosego prve stotice sam Žurnal24 main
Črke imajo mnogo pomenov, tudi v avtomobilizmu. V določenih povezavah in zaporedjih izdelovalci z njimi kupce in druge opozarjajo, da je določeni model nekaj posebnega. Pri Nissanu ima vlogo opozarjanja črka Z, ki lahko po naše pomeni le zabavo.

Nissan ima s serijo Z že več kot 30-letno tradicijo izdelovanja športnih kupejev. 350 Z se naslanja na slavni 300 ZX, od katerega ohranja prvotno dvosedežno zasnovo, motor spredaj in pogon na zadnji kolesni par. Obliko 350 Z zaznamujejo strupeno nizka silhueta, izbuljeni blatniki, 18-palčna platišča iz kovanega aluminija, za nameček pa še tehnologija bi-xenon in LED.

Notranjost je prav tako dodobra začinjena s kombinacijo črnega in oranžnega usnja; v oranžno so odeti sedeži, ročica menjalnika in ročne zavore. Volan je športno majhnega premera in ravno prav odebeljen, zahteva pa tudi samo 2,4 zavrtljaja med skrajnima legama. Menjalnik filigransko natančnih kratkih hodov kar vabi k prestavljanju, s šestimi prestavnimi razmerji pa sta z motorjem tudi zelo uigran par. Voznikov delovni prostor je tako povsem dirkaško obarvan, saj ima voznik za čim boljše informiranje dve skupini merilnikov, ki med drugim kažejo tudi pritisk olja in električno napetost baterije. Del serijske opreme je tudi štoparica, ki je v informacijsko bogatem potovalnem računalniku, in ne nazadnje tudi prepričljivi avdiosistem bose, ki daje odlično zvočno kuliso pri kakršnikoli jakosti.



Brutalni pogon ...
Šestvaljnik v nosu je remek delo, saj iz 3,5 litra gibne prostornine iztisne 221 kW ali največ 301 KM, kar pomeni, da 1 KM poganja vsega 5,17 kilograma Z-jeve suhe teže, kar je zavidanja vreden dosežek. Vrtljajev se ta vzdolžno vgrajeni šestak ne brani, ampak jih dobesedno ljubi. Celotno delovanje od mirovanja naprej spremlja zamolkel bas iz športnega izpušnega sistema, ki ga zaključujeta dve ogromni izpušni cevi na robovih Z-jevega zadka. Rdeče polje vrtljajev se začne pri številki 7000, ko zasveti tudi lučka med merilniki, ki vam namigne, da je čas za uporabo prestavne ročice.

... in vodljivo podvozje
Temu primerno sledita tudi podvozje in lega na cesti, saj ponujata obilo veselja v vožnji, ko zadek ob konkretnejšem pritisku na plin veselo, a povsem nadzorljivo poplesuje. Tudi cena je povsem umestna in glede na podobno močno konkurenco celo zmerna. Ob tem je treba povedati, da nas je motila le okrnjena vsakdanja uporabnost, ki je posledica ogromne zaloge moči in neizkoriščenega prtljažnega prostora.  
 
Za ergonomsko udobje bi si želeli le še po višini nastavljiv volanski obroč. Pohvala pa gre med drugim tudi blazinicama, ki ob bolj športni vožnji kolena potnikov varujeta pred drgnjenjem ob sredinsko konzolo. Vse videno je del serijske opreme, le rumeno usnje in posebna 18-palčna platišča zahtevajo doplačilo dobrih 2300 evrov.

Motor: 3498 cm3
Vrsta:  šestvaljni bencinski V6
Moč: 221 kW (301 KM)/6400
Navor: 353 Nm/4800
Cena: 45.159 EUR (10,822.000 SIT)

PLUS
Zvok motorja, zmogljivost, vozne lastnosti, lega na cesti, položaj za volanom, cena glede na konkurenco, strupen videz, smisel za detajle. 

MINUS
Okrnjena vsakdanja uporabnost, preveč cenen ključ, neizkoriščen prtljažni prostor.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.