Magazin
17 ogledov

Načrtujte delovne aktivnosti

Pred začetkom dela si napišite spisek nalog in opravil. Žurnal24 main
Načrtovanje delovnih aktivnosti vam bo pomagalo pri organiziranju poslovnih procesov do te mere, da boste v službo hodili z nasmehom.

Urnik - osnova organiziranega delovanja
Pred začetkom dela si napišite spisek nalog in opravil, ki jih razvrstite po pomembnosti. Za vsako opravilo napišite, ob kateri uri ga boste opravili. Če katero izmed nalog opravite hitreje ali pa vam katera izmed obveznosti odpade, v tem času postorite katero izmed manjših nalog, ki ste si jih pustili za konec dneva. Ko nalogo opravite, jo na seznamu prečrtajte. Po prvem tednu organizacije vam bo že popolnoma jasno, koliko časa v resnici potrebujete za kakšno aktivnost. Če ste se pri načrtovanju ušteli, si to vzemite kot izziv in priredite urnik do te mere, da bo popolnoma ustrezal vašim delovnim procesom.

Najprej opravite neprijetne naloge
Najprimernejši čas za opravljanje nalog, ki bi se jim najraje izognili, je jutro, ko ste še spočiti in polni delovnega elana. Če je takih nalog več, razmislite, ali mogoče delo, ki ga opravljate, ni pravo za vas.

Urejen delovni prostor je nuja
Neurejen delovni prostor vam odvzame dragocene minute, ki bi jih lahko porabili za kakšno drugo aktivnost. Vsak dan ob zaključku delovnega dneva si vzemite čas in si uredite delovno okolje. Tako boste jutro začeli, brez nepotrebnega urejanja in s tem povezane slabe volje. Neurejeni kupi nepotrebne navlake pa so navadno tudi vzrok za slabo voljo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.