Popotnik
2694 ogledov

Drzna kampanja obrodila sadove

Pridi špilat grofe
1/5
Fototeka Zavoda Celeia Celje
Poleti so nas v Celje vabili prav posebni plakati, ki so vzbudili veliko pozornosti.

»Pridi špilat grofe« se je glasil napis na osvetljenih oglasnih površinah v centru Ljubljane in na obcestnih veleplakatih v večjih mestih Slovenije ter ob vstopu v državo. S plakatov nas je mrko gledal rokometaš Miha Žvižej oblečen v srednjeveška oblačila. V Celju rojen športnik je predstavljal Friderika II. Celjskega in vabil domače in tuje obiskovalce v svoje domače mesto.

Bovec Slovenski kraji Popotnik Priznanja Celju, Novi Gorici in Slovenskim Konjicam

Junija kar 29,7 % rast

Drzna kampanja, ki je vzbudili kar nekaj pozornosti, lahko štejemo med enega od razlogov za porast turističnih nočitev v Celju. Junija so tako zabeležili 29, 7 odstotka več nočitev kot v letu 2017, julija in avgusta pa za 13,9 oz. 13,06 odstotka. »Z zagotovostjo lahko zatrdimo, da je kampanja bila uspešna – dvig turističnega obiska na ključnih atrakcijah v mestu, kot tudi dnevni obisk v starem mestnem jedru,« sporočajo iz Zavoda Celeia Celje . Zavestno so se odločili za promocijsko kampanjo »z nevsakdanjo zgodbo in sloganom, ki vzbujata radovednost in željo po doživetju dediščine ter utripa knežjega mesta« .

Pridi špilat grofe | Avtor: Fototeka Zavoda Celeia Celje Fototeka Zavoda Celeia Celje
Glede prihoda turistov v tretje največje mesto Slovenije v Zavodu Celeia ugotavljajo, da prave turistične sezone ni: »Celje je mestna destinacija, ki nima tipične poletne in zimske turistične sezone, ampak ima turiste nekako skozi celotno leto.« Dodajajo, da je Celje tudi sejemsko mesto in da so v času sejmov nastanitvene kapacitete polne. Veliko pozornosti v Celju posvečajo tudi prireditvam in dogodkom ter promociji »zelenega« turizma.

V trendu tematski produkti – kulinarika in tematski vodeni ogledi

V zadnjem letu so zaznali porast turistov iz Francije, Španije, Češke in Poljske, ki večinoma prihajajo individualno. Povečalo pa se je povpraševanje po tematskih produktih, npr. kulinaričnih produktih in tematskih vodenjih. »Zato se tudi v našem razvojnem delu osredotočamo na razvoj in nadgradnjo obstoječih turističnih produktov, predvsem z vključevanjem gastronomije, kot tudi principa igrifikacije v naša doživetja. Tako je npr. Živa zgodovina na Starem gradu Celje, ki se odvija od aprila do oktobra, že tradicionalen produkt z višjo dodano vrednostjo. Izvajamo tematske vodene oglede v času Poletja v Celju, Pravljičnega Celja – adventna vodenja po mestu, in ob tem tudi preizkušamo vse bolj priljubljene »outdoor« pustolovščine,« ugotavljajo v Zavodu Celeia.

Bled Blejski grad Turizem Popotnik Med zmagovalci svetovnega trenda tudi Slovenija

Tudi v prihodnosti želijo v skladu s sloganom promocijske kampanje »Pridi špilat grofe« razvijati nove tematske produkte, ki se bodo navezovali na bogato zgodovino knežjega mesta. »Želimo se razlikovati od drugih slovenskih mest, izpostaviti naše posebnosti in seveda ostati turistom v spominu kot mesto prijetnih, zanimivih doživetij,« dodajajo v Zavodu Celeia.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice