Slovenija
82 ogledov

Eno leto naročnik, ne da bi vedel

Voyo.si Printscreen
Voyo. Bralec mislil, da se je naročil za en mesec, plačeval pa je vse leto.

"Eno leto sem bil, ne da bi to vedel, naročnik storitve Voyo. Po končanem 14-dnevnem brezplačnem promocijskem obdobju sem storitev plačal za še en mesec prek Monete in mislil, da sem se naročil za 30 dni. Vsak mesec sem prejemal kratka sporočila; mislil sem, da so reklame, v resnici pa so mi za vsakega zaračunali pet evrov, česar nisem opazil," nam je potožil bralec.

Na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) so dejali, da so Voyo obravnavali že konec leta 2011 in Pop TV pozvali, naj način prehoda iz 14-dnevne brezplačne uporabe v plačljivo spremenijo tako, da bo moral uporabnik izrecno potrditi željo po nadaljevanju in plačevanju storitve. "Na ta poziv se niso odzvali," je povedal Boštjan Okorn iz ZPS. Na Pop TV so dejali, da so želeli maksimalno preprosto uporabniško izkušnjo in da so uporabniki že v prvem koraku prijave seznanjeni s tem, da brezplačni dostop po preteku 14 dni samodejno preide v aktivno naročnino na Voyo. Tržni inšpektorat Voya še ni obravnaval, tako v ZPS kot na inšpektoratu pa ugotavljajo, da je pritožb zaradi SMS-klubov vse manj.

Komentarjev 3
  • Žurnalček 20:34 15.april 2013.

    Zakaj ZPS ne toži sama take goljufe kot je POP TV . Saj dobivajo denar od države ravno za takšne stvari, ne pa za vlaganje protestov ali žuganje s prstom. Na sodišče z tremi nategnjenci in naj jih sodnik rukne ...prikaži več za pol miljon a€ , pa ne bo nobeni salonski barabi , kaj takega več padlo na pamet !

  • razumnik 11:21 15.april 2013.

    POP TV z VOYO na veliko nateguje slovenčke! naj opišem njihovo poslovno prakso: npr. ko se prijaviš na brezplačno obdobje ob 15h se moraš 14 dan odjaviti najkasneje do 15h. Jaz sem se odjavil 2 uri kasneje. In kaj se ...prikaži več zgodi - na položnici GSM telefona se pojavi Mobile TV 5 eur?! In potem pokličem njihov customer service in mi povedo, da sem še vedno registriran kot uporabnik- seveda za cel naslednji mesec. Se pravi so mi vnaprej zaračunali za nekaj, kar sem "hipotetično" uporabljal 2 uri. Seveda sem jim predlagal naj mi zaračunajo proporcionalni delež (vsak mobilni/kabelski/internet/elektrika operater bo zadnji mesec zaračunal samo do dneva odjave) in seveda vse kar je bilo slišati od POP TV je bila tišina... In tako nategujejo slovenčke lepo naprej tudi z naslednjimi: na računu seveda ne piše VOYO ampak MOBILE TV - kar marskido spregleda, sploh ne ve zakaj se gre, ne daje pozornosti, mogoče gre pa za kakšen prenos podatkov..... In pa mnogi se ne bodo šli pritoževat za tistih 5 eur, ka

  • dragec 09:11 15.april 2013.

    Ti v SIOLU ga mutijo - ti njihovi komunikatorji - siol BOXi so za nič