Slovenija
1 ogledov

Oglaševalska giganta bosta združila moči

Špela Oblak Žurnal24 main
Družbi Omnicom Group Inc. in Publicis Groupe SA sta naznanili združitev, s čimer bo nastalo največje oglaševalsko podjetje na svetu s skupnimi prihodki v višini 17,7 milijarde eurov v letu 2012.

Z združitvijo bodo pod skupnim imenom Publicis Omnicom Group odslej delovale številne vodilne oglaševalske, komunikacijske in medijske agencije po svetu. 

Novo skupino, ki bo imela več kot 130.000 zaposlenih, bosta naslednjih 30 mesecev vodila John Wren, direktor skupine Omnicom, in Maurice Levy, predsednik in direktor skupine Publicis. Po izteku tega obdobja pa bo John Wren prevzel položaj izvršnega direktorja združene skupine, Maurice Levy pa položaj neizvršnega direktorja.

"Združitev bo koristila vsem vpletenim"

Polona Javornik | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
V Sloveniji v okviru Omnicoma deluje Luna TBWA s svojo medijsko družbo Omnicommediagroup in medijskima agencijama OMD in PHD.

Špela Levičnik Oblak, direktorica družbe Luna TBWA in regijska direktorica, je povedala: "Gre za izjemno pomembno novico, saj gre za združitev dveh enakopravnih partnerjev, ki bosta skupaj v svetovnem merilu predstavljala vodilno skupino s področja trženjskega komuniciranja in strateškega medijskega komuniciranja. Kakršnekoli napovedi so še preuranjene, vsekakor pa bo to korist za vse vpletene in njihove naročnike.“ 

"Kako bo omenjena združitev vplivala na delovanje v Sloveniji in regiji Adriatik, je ta trenutek prezgodaj napovedovati. Jasno pa je, da se z omenjeno združitvijo v medijskem poslu povezujejo najmočnejše agencije v tej stroki,  globalno in v Sloveniji. V Sloveniji sta obe Omnicomovi medijski agenciji, OMD in PHD izjemno močni in uspešni predvsem po zaslugi strokovnega znanja, visoke kakovosti in stalnega razvoja storitev, ter naročnikov, ki to prepoznavajo v dolgoletnem partnerskem odnosu,“ pa je povedala Polona Javornik, direktorica družbe Omnicommediagroup Slovenija.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.