Slovenija
1353 ogledov

Tako zelo neuspešna je bila akcija "dan brez avtomobila"

Gneča zastoj Profimedia
Že smo pisali o tem, da upada v številu prometa v Ljubljani ni bilo zaznati. Pred vami so zdaj konkretne številke, ki kažejo celo na povečano uporabo avtomobilov na Dan brez avtomobila ob zaključku evropskega tedna mobilnosti prejšnji četrtek.

Da je bil dan brez avtomobila (četrtek, 22. septembra) letos neuspešen kar se tiče zmanjšanja števila avtomobilov na slovenskih cestah, smo že poročali. Podatki Darsa so pokazali, da navkljub brezplačnemu javnemu prevozu bistvenega upada prometa na ljubljanski obvoznici v primerjavi s septembrskimi četrtki (in drugimi dnevi v tednu) prejšnji četrtek ni bilo.

Vožnja avtomobila Teden mobilnosti Slovenija Dan brez avtomobila, ki to pravzaprav ni bil

Še več: podatki, ki nam jih je uspelo pridobiti danes, kažejo, da je po ljubljanski obvoznici v četrtek vozilo celo nekaj odstotkov več avtomobilov kot v četrtek, 15. septembra, ko akcija Dan brez avtomobila ni bila v teku in ni bil omogočen brezplačen javni prevoz. Podatki z dveh merilnih mest kažejo na to, da je bil promet v četrtek, 22. septembra, v primerjavi s četrtkom, 15. septembra, celo nekaj odstotkov večji. Tako je števec "LJ Center–LJ Jug" zaznal 83.556 (v četrtek, 15. septembra, pa 81.653), kar je 2,3 odstotka več; števec "Domžale–Šentjakob" pa 70.797 (v četrtek, 15. septembra pa 67.399), kar je pet odstotkov več. Nekaj malega manj prometa je bilo zaznati le na števcu "Vodice–Šmartno", kjer so v obe smeri prejšnji četrtek prešteli 68.783 vozil (v četrtek, 15. septembra pa 69.540).

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 10
  • zdrej 16:01 28.september 2022.

    Precej manjka slovenskemu javnemu prometu. Recimo periferija ob vikendih ga dejansko nima. In potem tako ali tako rabiš avto. Ko pa ga maš, pa ne greš več na javni prevoz. Zakaj? Ker prideš hitreje. Lažje pripelješ kakšno zadevo. Pa še ...prikaži veče ceneje je, ko prekoračiš, določeno količino km. Potem nisi toliko odvisen od časa. Nadalje, pri nas je sektor javnega prometa preveč razparceliran. Posledično je tudi zelo nepovezan.

  • radovednica 15:23 28.september 2022.

    Kakšna mobilnost, to je predvidena omejenost, zabetoniranost. Kakšna mobilnost je to, da moram itak do javnega prevoza iti s svojim vozilom, potem čakat javni prevoz, se z njim cijazit eno uro, pa še prestopat vmes, potem pešačit na mestno skropucalo, ...prikaži več ga čakat, se z njim cijazit in uničevat zdravje do pol ure ali več, pa spet od njega pešačit do službe. Pa spet nazaj, v vsakem letnem času in vremenu. Tako pa iz garaže v garažo in normalno bi bilo v eno smer eno uro!?

  • Slavko Krizman 15:15 28.september 2022.

    dan brez avtomobila - samo test za poslušnost v primeru zaprtja prometa zaradi "ogljičnega odtisa"