Svet
8724 ogledov

H&M se je moral javno opravičiti

H&M EPA
Številne kritike zaradi spornega modela.

Švedski tekstilni velikan H&M se je moral danes javno opravičiti, ker je za model trenirke z napisom "najlepša opica v džungli" uporabil temnopoltega dečka.

H&M je bil zaradi temnopoltega dečka deležen številnih kritik, na stotine uporabnikov socialnih omrežij je podjetju očitalo rasizem. "Fotografija je zdaj odstranjena iz vseh kanalov H&M in opravičujemo se vsakomur, ki bi to morda lahko užalil," je po poročanju CNN dejala predstavnica H&M Anna Eriksson.

To pa ni edini primer, ko se je moral švedski gigant opravičiti za nepremišljeno potezo.

kurdska bojevnica Magazin H&M se je opravičil H&M Nevarno sporočilo Vizita za živali Po peticiji H&M umaknil sporni pulover

Temnopolti deček je bil model v britanski verziji švedske prodajalne na spletu. Za drugi trenirki iz iste serije z napisom "strokovnjak preživetja" ter printom živali, sta modela belopolta otroka.

H&M ni edina družba, ki se je zaradi rasističnega oglaševanja znašla pod plazom kritik. Podjetje Unilever, ki je lastnik kozmetične linije Dove se je moral oktobra opravičiti zaradi oglasa za losjon za telo. Trisekundni posnetek je prikazoval temnopolto žensko, ki se (zaradi uporabe losjona za telo) spremeni v belko. Temnopolta ženska v oglasu sleče majico, pod katero je telo belke.

Nivea, ki je del nemške skupine Beiersdorf (BDRFF), je v aprilu odstranila oglas s sloganom "bela je čistost", ki ga je na spletnih omrežjih delila desničarska skupina.

H&M Odločitev Svet H&M zapira trgovine
Komentarjev 4