Zanimivo
885 ogledov

Optimizacija spletnih strani – prehitite konkurenco na spletu

Spletni partner
1/3
Spletni partner
Optimizacija spletnih strani je postala izjemno cenjena dejavnost in podjetja, ki so specializirana in seveda uspešna na tem področju imajo polne roke dela. Zakaj je temu tako? Verjetno je sedaj že vsem postalo kristalno jasno, da se svet čedalje bolj premika v smeri razvoja tehnologije in uporabe interneta in z njim povezanih aplikacij.

Večina podjetij svoje marketinške in prodajne aktivnosti pričenja usmerja na splet, klasični načini oglaševanja kakršne smo poznali do danes pa počasi tonejo v pozabo. Optimizacija spletnih strani podjetjem omogoča, da v spletnih iskalnikih, kot je na primer Google prehitijo svoje konkurente in na takšen način na svojo spletno stran pripeljejo zelo ozko ciljane obiskovalce, ki ustvarjajo kar največ konverzij.

Internet danes omogoča številne kanale, po katerih lahko podjetja na svojo spletno stran pripeljejo različne obiskovalce, pričelo pa se je porajati vprašanje, kateri izmed teh kanalov so dejansko dovolj učinkoviti, da se v njih izplača vlagati. Ker so si produkti, ki jih podjetja ponujajo preko spleta med seboj tako zelo različni, je seveda težko metati vse v isti koš, saj so določeni prodajno-komunikacijski kanali bolj primerni za promocijo določenih produktov, za nekatere produkte pa so popolnoma neučinkoviti.

Vsekakor pa lahko trdimo, da je med vsemi kanali promet, ki na vašo spletno stran pride preko iskalnika Google najbolj kvaliteten in zato lahko optimizacijo spletnih strani uvrstimo na sam vrh, ko govorimo o učinkovitosti z vidika prodaje. Zavedajte pa se, da je izdelava spletnih strani prav tako zelo pomembna za dober nastop na spletu in v primeru, da imate zanič spletno stran, vam tudi dobra optimizacija le te ne bo kaj dosti pomagala. Več o sami učinkovitosti optimizacije spletnih strani in kakovosti obiska, pripeljanega z iskalnika Google.si si lahko preberete na spletni strani info24.si, kjer je na to temo objavljenih kar veliko zanimivih vsebin.

Kakšne koristi prinaša dobro optimizirana spletna stran?

Podjem, ki delujejo na trgu sta najbolj pomembna predvsem grajenje blagovne znamke in seveda prodaja. Optimizacija spletnih strani je izvrstna rešitev tako za grajenje blagovne znamke nekega podjetja, kot tudi za povečevanje prodaje, saj lahko z njeno pomočjo na svojo spletno stran pripeljemo obiskovalce, ki iščejo produkte, ki jih določeno podjetje ponuja na trgu.

Spletni partner | Avtor: Spletni partner Spletni partner

Ko je govora o optimizaciji spletnih strani je potrebno razumeti, da je namen celotne optimizacije ta, da podjetja svojo ponudbo postavijo dobesedno pod nos potencialnim kupcem, ki so že odločeni, da nek produkt kupijo oz. so ravno v fazi zbiranja več informacij o tem produktu. To pomeni, da je večina marketinških aktivnosti tukaj odveč, saj obiskovalca ni potrebno prepričati ZAKAJ nek produkt potrebuje, kar je v marketingu seveda najtežje doseči, pač pa je obiskovalca neke spletne strani potrebno prepričati le v to, da je ponudba nekega podjetja dobra in da se jo izplača izkoristiti. Če bi radi prebrali nekaj več informacij o tem, kako čim bolj učinkovito oglaševati produkte določenega podjetja, boste na to temo na spletni strani preberite.si lahko našli veliko kakovostne vsebine.

Podjetja morajo seveda za uspešno poslovanje ponujati kakovostne izdelke, saj jim v nasprotnem primeru tudi vrhunsko opravljena optimizacija spletnih strani ne bo pomagala. Pri vsem skupaj je potrebno vedeti, da tudi izdelava spletnih strani igra pomembno vlogo pri doseganju dobrih rezultatov na spletu, saj obiskovalci postajajo čedalje bolj zahtevni in pričakujejo zares vrhunsko izdelane spletne strani. Če spletna stran na katero boste pripeljali obiskovalce z vašimi marketinškimi aktivnostmi ne bo izdelana po sodobnih standardih in če ne bo enostavna za uporabo, jo bodo obiskovalci množično zapuščali, kar za posel podjetja ne bo ravno najboljše.

Koliko novega obiska optimizacija spletnih strani pripelje na stran?

Univerzalen odgovor na to vprašanje žal ne obstaja, saj je zelo odvisno od ključnih besed, za katere bi bilo se rado neko podjetje visoko uvrščeno v iskalniku Google. Ključne besede, ki jih ljudje vpisujejo v iskalnik Google imajo zelo različna mesečna iskanja, zato je za natančnejšo oceno, koliko obiska lahko optimizacija spletnih strani pripelje na spletno stran nekega podjetja mogoča le, ko so določene ključne besede.

Spletni partner | Avtor: Spletni partner Spletni partner

Podjetja, kot je denimo podjetje Spletni partner d.o.o., ki se z optimizacijo spletnih strani ukvarjajo že več kot desetletje, lahko za svoje stranke opravijo analizo ključnih besed, s pomočjo katere se ugotovi, katere ključne besede iz določene tržne niše v kateri podjetje deluje bi se izplačalo spletno stran optimizirati. Kvalitetno opravljena optimizacija spletnih strani ni mogoča, če se na samem začetku ne opravi temeljita analiza ključnih besed. Ko se le ta opravi, se lahko precej bolj natančno oceni, koliko novega obiska lahko podjetje pričakuje na svoji spletni strani, ko bo optimizacija končana, prej pa je žal to oceno zelo težko postaviti.

Na trgu so prisotna podjetja, ki jim je optimizacija spletnih strani popolnoma spremenila način njihovega poslovanja oz. promocije svojih produktov, saj jim je drastično povečala obisk spletne strani. Vsem podjetjem, ki imajo lastne spletne strani seveda svetujemo, da se odločijo za optimizacijo spletne strani, saj je le ta dandanes za dober spletni nastop ključnega pomena.

Ali lahko podjetja sama opravijo optimizacijo spletnih strani?

Ponovno bomo težko odgovorili na to vprašanje, saj bi potrebovali podatek o tem, ali ima neko podjetje kadre, ki imajo potrebno znanje oz. kompetence, da spletno stran optimizirajo tako, kot se spodobi. Optimizacija spletnih strani je nekaj, za kar Google nikoli ni izdal jasnih navodil, kako se jo mora izvajati, zato je mogoče samo s pomočjo testiranja priti do ugotovitev, kaj deluje in kaj ne.

Podjetja, kot je denimo Spletni partner d.o.o., ki se z optimizacijo spletnih strani ukvarjajo že več kot desetletje imajo toliko izkušenj in znanja, ki so ga pridobili s pomočjo testiranj, da lahko na podlagi dobre prakse začrtajo pot do vrha v iskalniku Google. Podjetje ali posameznik, ki pa nima potrebnih izkušenj in baze spletnih strani za pridobivanje zunanjih povezav, bo zelo težko neko spletno stran uvrstil na vodilne pozicije, še posebej v primeru, ko gre za zelo konkurenčne tržne niše oz. ključne besede.