Zanimivo
7022 ogledov

Revolucija v dostavi hrane prispela v Ljubljano!

Wolt
1/3
Wolt
Bi danes jedli pito iz bližnje restavracije? Želite v pisarno naročiti dostavo iz priljubljenega burger bara ali pa zgolj potrebujete priporočilo, kje najti najboljšo pico?

Če ste s tem do sedaj imeli težave, je le teh končno konec. V mesto je prispel Wolt, start up, ki na izboljšan način povezuje restavracije in lačne uporabnike.

Za vse, ki nas še ne poznate: Wolt je mednarodno podjetje za dostavo hrane s sedežem na Finskem, ki hrano dostavlja iz več kot 10 000 restavracij v več kot 60 mestih od Češke in Madžarske, preko Skandinavije in Estonije, Latvije in Litve, pa vse do Gruzije. Woltova edinstvena storitev postopoma osvaja vse večje število mest tudi v naši regiji. Na sosednjem Hrvaškem imajo tako že par sto tisoč registriranih Wolt uporabnikov.

V Ljubljani lahko uporabniki trenutno uživajo v jedeh iz okoli 50 restavracij po celem mestu, glede na pričakovanja pa se bo ta številka do konca leta vsaj podvojila. Od priljubljenih burgerjev iz Lars & Svena, azijskih poslastic iz Oshe, do tradicionalnih štrukljev iz Mojih štrukljev Slovenije in vrhunske kulinarike v JB restavraciji - Woltov prihod v Ljubljano je pospremljen z najboljšimi restavracijami za vse okuse in revolucionarno storitvijo dostave. Wolt dostavno območje pokriva večji del Ljubljane znotraj obvoznice.

Wolt | Avtor: Trenutno dostavno območje Wolt znotraj ljubljanske obvoznice. / Wolt Trenutno dostavno območje Wolt znotraj ljubljanske obvoznice. / Wolt

Kako izgleda proces naročanja in dostave hrane?

Najprej je potrebno na telefon naložiti brezplačno Wolt aplikacijo, ki je na voljo za Android in iOS, in se registrirati kot uporabnik. Ob tem velja pripomniti, da je aplikacija Wolt osvojila nagrado Apple Editors’ Choice za najboljšo uporabniško izkušnjo in trenutno zaseda prvo mesto na Google Play-u (ocena 4.6) in Apple store-u (ocena 4.9) v kategoriji hrane in pijače.

Uporabniki se v Wolt registrirajo s Facebookom ali mailom in morajo pred oddajanjem naročil dodati plačilno kartico, s katero bodo plačevali naročila. Trenutno Wolt posluje povsem brezgotovinsko - storitve je mogoče plačati le elektronsko s kartico.

Naslednji korak je izbira restavracije in jedi, ki jih želi uporabnik naročiti. Aplikacija je zelo enostavna za uporabo in povsem prilagojena uporabniku, tako da je proces naročanja hrane izjemno hiter. Spremljanje naročila od trenutka, ko je sprejeto s strani restavracije, pa do trenutka, ko dostavljavec pozvoni pri vratih, je eden od razlogov, zakaj število Woltovih zvestih uporabnikov vztrajno narašča. Dodatni prednosti sta tudi možnost osebnega prevzema naročila v restavraciji in oddajanje prednaročil za kasnejši čas.

Wolt | Avtor: Wolt Wolt

V aplikaciji si uporabnik lahko ogleda seznam vseh restavracij, ki v danem trenutku sprejemajo naročila, hkrati pa ima vsaka jed dodano fotografijo, da se uporabnik lažje odloči, kaj želi naročiti. V povprečju cel proces od oddaje naročila do dostave hrane traja okoli 30 minut. Če se kje zalomi, vskoči podpora uporabnikom, ki skrbi za zadovoljstvo uporabnikov - povprečen odzivni čas je 20 sekund, uporabniki pa svoje zadovoljstvo z Wolt podporo ocenjujejo s 4.8 od 5.

Wolt je Ljubljani prinesel nekaj, kar je že imela, a v močno izboljšani verziji. To nam sporočajo tudi uporabniki. Dnevno se trudimo izboljšati izkušnjo dostave, širi pa se tudi naša izbira restavracij, zato bomo z veseljem spremljali rast aplikacije in števila zvestih uporabnikov. Ne dvomimo, da bo na našem seznamu kmalu tudi vaša najljubša jed v tisti odlični restavraciji.

Na Woltu smo pripravljeni, da Ljubljanske ulice obarvamo modro in postopoma tudi drugim mestom po Sloveniji predstavimo višji nivo dostave hrane.

Dober tek in veselo Woltanje!