34.200 evrov |
bo cena osnovnega modela A6. Različica RS6 bo trikrat dražja. |
Notranjost v Audiju hvalijo kot izredno prostorno in udobno, čeprav večjih sprememb na prvi pogled ni doživela. Veliko pozornosti je namenjeno izbiri barv in materialov, polno je luksuznih dodatkov v smislu kroma in alkantare. Na inštrumentni plošči poslej grafika sveti v večji ločljivosti, v kombinaciji z novim, uporabniku prijaznejšim MMI-osrednjim informacijskim sistemom je na voljo barvni sedempalčni zaslon.
Motorji za vse želje
Pogonska paleta je pestra, glavni poudarek je na šest- in osemvaljnikih. Pri bencinu se
začne z 2,0 TFSI štirivaljnim motorjem s 125 kW (170 KM), konča pa pri 4,2 FSI 257 kW (350 KM)
osemvaljniku. Nova sta 2,8 FSI-motorja, ki ponujata 140 (190) ali 162 kW (220 KM) in se hvalita s
porabo okoli osmih litrov. N
ov je tudi 3,0-litrski V6 TFSI z 213 kW (290 KM) s turbo polnilnikom in
kompresorjem, z optimizacijo že znanih motorjev pa so celotni seriji A6 uspeli znižati porabo
goriva za 15 odstotkov. Dizelska ponudba se tradicionalno začne z dvolitrskima 100
(140) ali 140 kW (170 KM) agregatoma, konča pa pri treh litrih (176 kW/240 KM).
Na izbiro so ročni šeststopenjski, tiptronic ali multitronic menjalniki, od 140 kW dalje je quattro pogon serijski, za doplačilo je na razpolago zračno vzmetenje, seveda na seznamu opreme ne manjka obilice elektronskih pomagal. Na voljo bo tudi S-paket z 18-palčnimi kolesi in nižjim športnim podvozjem.
Prenovljeni A6 bo uradno predstavljen v Parizu, prodaja se začne takoj za tem, cene ostajajo iste kot doslej.
RS6 prvič kot limuzina
Obenem s prenovo limuzine, karavana in allroad quattra je Audi predstavil tudi prenovljenega
RS6. Ta je tako odslej prvič v limuzinski izvedbi in tako neposreden tekmec bavarskemu športniku
M5. Na zunaj je na daleč opazen po športnih dodatkih in oznakah, če komu še ne bo jasno, bo vozilo,
ki je zdrvelo mimo njega, spoznal po dveh ovalnih izpušnih ceveh.
Pod njegovim pokrovom bo grmel desetvaljni 5,0-litrski motor z dvojnim turbom in neposrednim vbrizgom. 426 kW (580 KM) moči in 650 Nm navora so številke, ki v praksi pomenijo 4,5 sekunde do prve stotice (gre za limuzino!), najvišja hitrost pa se za doplačilo lahko z 250 km/h poviša še za dodatnih 30 km/h. Menjalnik je šeststopenjski tiptronic, o podvozju bi lahko spisali celo študijo, naj med vsemi prilagoditvami omenimo le sistem DRC (dynamic ride control), ki prek hidravlike tudi med najzahtevnejšo vožnjo skrbi za (ne)nagibanje karoserije. RS6 se pelje na pnevmatikah dimenzij 255/40 R19, za ustavljanje skrbijo v črno pobarvane aluminijaste čeljusti in diski s premerom 390 mm spredaj ter 365 mm zadaj. Za še zahtevnejše so na voljo 20-palčna kolesa in keramične zavore.
Udobje iz običajne limuzine bo preneseno tudi v RS6, dodani pa bodo športni sedeži in še nekateri športni dodatki. Tako kot običajni A6 bo na voljo od letošnje jeseni, cena za RS6 v Nemčiji pa bo 105.550 evrov.