Avto
12 ogledov

Asx smelo nad konkurente

1/37
Žurnal24 main
Mitsubishi širi paleto terenskih modelov navzdol in želi z modelom ASX prepričati tudi mlajše kupce, ki potrebujejo okretno vozilo za vožnjo po mestu, za vikend pa radi "skočijo" v naravo.

Recept se je v preteklosti že izkazal za pravega, čas pa bo pokazal, ali je osnovna cena 19 tisoč evrov dovolj za kakšen resen premik na sicer natrpanem trgu suvov, ali še bolj podsegmentu suv C.

Povzema hišne oblikovalske poteze
O predhodniku ne moremo pisati, ker tega še ni bilo, saj gre za povsem nov model. Ta si sicer deli platformo z večjim outlanderjem, od katerega je 34 centimetrov krajši (in 300 kilogramov lažji), prtljažnik pa kljub temu vase pospravi od 442 do 1.219 litrov prtljage, kar je več, kot znaša povprečje v razredu.
Na sprednjem delu ga zaznamuje tipičen videz nosu, ki posnema podobo lovskih reaktivcev, dobil pa je tudi s kromom poudarjeno trapezno obrobo. Z boka je dinamičnosti sicer manj, je pa oblikovno zelo spodoben izdelek. Zadek je vnovič zmes dinamike in samosvojega dizajna, deluje pa sveže in izvirno.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Znotraj je prav tako oblikovan v slogu hišne filozofije, kar pomeni, da bo aktualnim lastnikom znana. Pod črto pa to pomeni kar veliko mero plastičnosti, ki jo pri bolje opremljenih različicah (vsaj) omili večja količina imitacije aluminija. Oblazinjenje sedežev in njihov oprijem je prav tako pričakovan glede na diamant na nosu, enako velja tudi za navigacijski sistem s 40 GB trdim diskom in 710-vatni Rockford Fosgate avdiosistem, ki sta serijska pri paketu instyle. Posebnosti pri opremi pa pomenijo še širokokotni ksenoski žarometi (osvetljujejo 160-stopinjski kot), panoramska sončna streha, kamera za vzvratno vožnjo in vedno serijski sistem stop&go.

Dva motorja, pogona in menjalnika
Pri motorjih veje popolnoma nov veter, saj smo priča novemu osnovnemu bencinskemu motorju, ki je izpeljanka iz 1,5-litrskega in zdaj zmore 86 kilovatov ter v ozračje izpusti le 135 gramov CO2 (zahvaljujoč ClearTec tehnologijam), več pompa pa bo zagotovo deležen povsem nov in sploh prvi Mitsubishijev dizelski motor, ki iz 1,8-litra prostornine iztisne 86 kilovatov (110 KM) in 300 Nm navora. Novost predstavlja tehnologija variabilnega odpiranja ventilov v dizlih, kasneje pa bo isti motor na voljo v več prostorninah, v različnih izpeljankah (po moči) pa bo poganjal različne hišne modele. 1.8 DI-D motor v ozračje izpusti 145 gramov, če je pogon speljan na vsa štiri kolesa, pa 150 gramov CO2. Menjalnik je pri tem motorju šeststopenjski ročni, pri bencinskem motorju ima prestavno razmerje manj, o avtomatiki pa za zdaj še ni veliko znanega.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Pogon je v osnovi speljan na prednji kolesni par, tako je tudi v normalnih voznih razmerah pri štirikolesnem, če pride do zdrsa, pa elektronika del navora spelje tudi na zadnji kolesni par. Pogon je možno tudi zakleniti v razmerju 50:50, voznik pa ima na voljo pomočnika pri speljevanju v klanec – HSA.
 
Štirje paketi opreme, ESC vedno serijski
Paketi opreme so štirje, že osnovni inform pa pomeni sedem varnostnih blazin in zaves (tudi voznikovo kolensko), ESC, ročno klimo, daljinsko centralno zaklepanje, a le klasični nezložljivi ključ ter avdionapravo s CD-mp3-predvajalnikom. Stopnico višje je paket invite, ki doda še 16-palčna platišča iz lahke litine, klima je avtomatska, volan in prestavna ročica odeta v usnje, prednji meglenki, senzor za dež, parkirna pomagala zadaj, naslon za roke in potovalni računalnik. Intense pa to nadgradi še s ksenonskimi žarometi, dodatno zatemnjenimi stekli od B-stebrička dalje, panoramsko sončno streho in bluetoothom, platišča pa zrastejo na 17 palcev. Višek ponudbe predstavlja paket instyle, ki se bohoti še z usnjenim oblazinjenjem, ogrevanima prednjima sedežema in elektrifikacijo voznikovega, navigacijski sistem s sedempalčnim zaslonom in kamero za vzvratno vožnjo ter prej omenjeni Rockfor Fosgate avdiosistem.  

Cene od 19 tisoč dalje
Cene se začnejo pri 19 tisočakih, kolikor stane dvokolesno gnani osnovno opremljeni bencinar, pri dizlih se zgodba začne dva tisočaka višje pri 21 tisočakih. Za štirikolesno gnanega boste odšteli najmanj 25 tisoč in pol, kolikor stane ASX s 110-kilovatnim dizlom in paketom opreme invite. Letos naj bi jih prodali 150.

 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.