Avto
6693 ogledov

Avtomobilskega salona v Sloveniji leta 2019 ne bo

24. avtomobilski salon Slovenije
1/21
Saša Despot
Na letnem sestanku Sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije so odločili, da leta 2019 avtomobilskega salona Slovenije ne bo. Razlogi so znani.

V sedmih dneh si je lani 24. avtomobilski salon po podatkih organizatorjev ogledalo 75 tisoč ljudi, akreditiranih je bilo okoli 600 novinarjev. Rekordne številke v vseh pogledih. Razstavljavci so bili zadovoljni nad odzivom in obiskom, a zelene luči za 25. izvedbo, ki naj bi se zgodila leta 2019, niso prižgali.

Večina članov sekcije predloga ni podprla. Kot je za zurnal24.si potrdil Mirko Fifolt, predstavnik Sekcije za osebna motorna vozila je bil glavni razlog finančne narave, oziroma previsok finančni vložek razstavljavcev. Po naših podatkih naj bi posamezno avtomobilsko znamko organizacija salona stala tudi več 100 tisoč evrov, kar je občutno več, da bi bil ekonomski učinek razstavljavcev po salonu pozitiven.

24. Avtomobilski Salon | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Neustrezne razstavne površine

Pa čeprav so vsi po vrsti pozdravili salon, saj so Slovenci dobili stik s tem, kaj moderni avtomobili danes ponujajo, kar naj bi pripomoglo k pomladitvi slovenskega voznega parka. Kot smo na zurnal24.si poročali že kmalu po zaprtju salona, ki ga je lani gostila Ljubljana, pa je bilo kar nekaj razstavljavcev zelo nezadovoljnih z razstavnimi prostori na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.

Po naših podatkih je bil to še večji razlog, kot le finančni, da leta 2019 ne bomo mogli v Ljubljani gledati najnovejših avtomobilov. Naj na tem mestu omenimo, da je Zagrebu uspelo, da bo avtomobilski salon gostil vsaki dve leti. Po letu 2016 bo aprila spet odprl svoja vrata. 

24. Avtomobilski Salon | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Nekateri proizvajalci namreč na salonu zaradi omejenosti prostora niso mogli razstaviti vse celotne prodajne palete svojih modelov, kot nam je potrdil Fifolt, pa nihče ne želi več razstavljati svojih vozil v improviziranih montažnih šotorih, kar dodatno podraži razstavni prostor. "Težava je v tem, da nam lahko Gospodarsko razstavišče zagotovi le montažno dvorano, s katero pa razstavljavci niso zadovoljni. Stiska s prostorom ostaja," še pravi Fifolt, ki kot tretji razlog odpovedi salona navaja, da v Sloveniji leta 2019 še ne pričakujemo dokončnega prodora elektrificiranih vozil.

Nova dvorana še vedno v fazi urejanja

Odgovore o arhitekturni posodobitvi Gospodarskega razstavišča smo že lani iskali tudi pri predstavnikih GR. Predstavnica za stike z mediji Marjana Lavrič nam je takrat dejala, da glede gradnje nove dvorane ostaja "status quo". Nova dvorana je v fazi urejanja. Kdaj naj bi stala, ni znano. Dodaja še, da gradnja dvorane ni odvisna od želja in ambicij naročnika. Projekt gradnje nove dvorane Gospodarskega razstavišča je sicer v začetni fazi, zato kaj več informacij ni znanih. Dvorana bi stala za poslovno stavbo Gospodarskega razstavišča in med Pionirskim domom.

Komentarjev 2
  • Avatar Darko Capek
    Darko Capek 11:49 23.februar 2018.

    banana republic, nismo vredni nič

  • rogixl 10:00 23.februar 2018.

    Saj tudi ni pogojev za to.