Avto
55 ogledov

Bolj kot litri pomembna uporabnost prtljažnika

Toyota auris sports tourer
1/11
Andrej Leban
Pri Toyoti bodo neradi slišali, če bo kdo njihovega touring sporta poimenoval kot karavanski auris.

Prepričani so namreč, da poleg racionalnosti in praktičnosti avtomobil premore tudi veliko športnosti. Pomembna novost na slovenskem trgu pa je združitev s hibridnim pogonom.

Uporabne rešitve v prtljažniku

Aurisu sports tourerja smo pred dobrim mesecem že konkretno predstavili in takrat zapisali, da se je v prestižni boj karavanov C-segmenta vmešal z zelo dobrimi aduti. Za 850 evrov dodatka k ceni kombilimuzine namreč kupec prejme ključe 28,5 centimetra daljšega avtomobila. Medtem ko medosna razdalja ostaja ista, s tem pa praktično tudi vse mere, namenjene potnikom, je v kar skladnem zadku za 530 litrov konkretno obdelanega prtljažnika.

Toyota na tem mestu opozarja, da se ni spustila v besedni teoretični filozofski boj, v kateri avto bi natočili za več litrov vode, temveč pri njih šteje predvsem uporabna plat prtljažnika. In poleg 530 litrov ima auris še dva ločena prostora v "kleti" prtljažnika ter dva manjša pokrita prostorčka v bokih. Zelo iznajdljivo deluje kombinacija prekrivnega roloja, ki se ob odprtju prtljažnih vrat lahko samo delno odmakne ali pa v celoti, medtem ko je serijska mreža za prtljago, ki jo je mogoče pri podrti zadnji klopi vpeti tudi neposredno za prvima dvema sedežema in s tem zaščititi prednja potnika.

Tudi hibrid

Ob podrti zadnji klopi se prek nizkega nakladalnega robu v notranjost preseli za 1.680 litrov prtljage. Tu so že različne kljukice za vrečke, 12 voltna vtičnica in še kaj. Več kot dovolj torej, da je auris ob prvem zamahu z rokavico konkretno zamahnil proti konkurentom, kot so karavanski astra, focus, i30, ceed ali šele prihajajoča golf in civic.

Še dodaten adut karavanskega aurisa je tretja pogonska možnost. Doslej namreč hibridnega karavana v tem segmentu še ni bilo, slovenski uvoznik pa pričakuje, da bo pomagal uveljaviti tehnologijo sodelovanja bencinskega in električnega pogona tudi pri nas, pri čemer poudarjajo manjše stroške vzdrževanja na dolgi rok. Poleg hibridnega so sicer v ponudbi še štirje motorji, vsi dobro znani iz kombilimuzinskega aurisa.

Začetek pod 15 tisočaki

Osnovni auris TS ima med drugim serijsko strešne nosilce, vso pasivno varnost, samodejno klimo, LED dnevne luči, asistenta za speljevanje ... Med dodatki je zanimiv asistent za parkiranje, touch&go infotainment ....

Osnovna cena za 1,33 bencinski motor se začne pri 14.600 evrih, 1,4 D-4D je 16.190, hibrid pa je ocenjen na najmanj 20.190 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.